Największy serwis aukcyjny w Polsce – Allegro.pl (http://www.allegro.pl) – wprowadza dla swoich Użytkowników nową usługę, która pozwoli jeszcze bardziej zwiększyć poziom bezpieczeństwa w serwisie – Bezpłatne Ubezpieczenie Kupujących. Umożliwi ono zwrot kosztów w przypadku, gdy osoba kupująca przedmiot na aukcji padnie ofiarą oszustwa, tj. po uiszczeniu zapłaty nie otrzyma wylicytowanego przedmiotu lub otrzymany towar będzie znacznie różnił się od opisu zawartego w aukcji.
Ubezpieczeniem objęta będzie każda transakcja dokonana na Allegro.pl, w której zarówno Sprzedający jak i Kupujący spełnią określone kryteria. Najważniejszą informacją dla użytkowników aukcje jest jednak to, iż Ubezpieczenie będzie oferowane całkowicie bezpłatnie dla Kupującego – Allegro.pl pokryje wszelkie koszty związane z tą usługą. Bezpłatnym Ubezpieczeniem będą objęte aukcje, które rozpoczną się po 2 kwietnia 2002
roku.
Wprowadzenie nowej usługi powinno przyczynić się do poczucia większego bezpieczeństwa a co za tym idzie powinno przyczynić się także do wzrostu przychodów Sprzedających. Większe bezpieczeństwo to również więcej ofert i relatywnie wyższe ceny osiągane na aukcjach.
Bezpłatne Ubezpieczenie Kupujących to druga już usługa, która ma poprawić bezpieczeństwo zawieranych transakcji oferowana użytkownikom przez serwis Allegro.pl. Pierwszą jest Escrow (http://www.allegro.pl/escrow). Usługa polega na tym, że Kupujący wpłaca pieniądze za wylicytowany przedmiot na specjalne, bezpieczne konto bankowe zarządzane przez Allegro. Następnie Sprzedający wysyła towar do Kupującego. Dopiero gdy Kupujący potwierdzi otrzymanie towaru, zapłata jest przesyłana z konta Escrow do Sprzedającego. Dzięki Escrow obie strony, Kupujący i Sprzedający, mają pewność, że transakcja zakończy się pomyślnie.
Dodatkowe informacje w postaci FAQ znajdziecie Państwo pod adresem:
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...