Dążąc do zapewnienia legalności ofert sprzedaży, został stworzony program współpracy w ochronie praw, w ramach którego, jego uczestnicy (firmy, instytucje, towarzystwa) mają możliwość zgłoszenia ofert naruszających ich prawa bezpośrednio do serwisu.
Informacje przekazane przez uprawnione podmioty oraz dzięki ich zgłoszeniom pozwolą Allegro prawidłowo reagować w sytuacji pojawiania się ofert naruszających prawo. W ramach programu serwis współpracuje także z towarzystwami i innymi instytucjami, których specjalistyczna wiedza pozwala na prawidłową ocenę legalności przedmiotów pojawiających się na stronach Allegro.
„Cena w przypadku przedmiotów nieoryginalnych nie zawsze może być podstawą do usunięcia oferty lub blokady konta użytkownika” – mówi Przemysław Kotwicki specjalista do spraw legalności w Allegro.pl. Dodaje, że jest jednym ze wskaźników do dokładnej analizy i konsultacji ze specjalistami danej marki”.
W programie „Współpraca w Ochronie Praw” uczestniczą już m.in. takie firmy jak Camel Active, Nike, Microsoft, Pitbull, Asco JN, Cenega, Canal + i Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody Salamandra. Każdy uczestnik programu zyskuje możliwość aktywnej ochrony własnych praw. Do programu serwis zaprasza wszystkie podmioty, których prawa podlegają ochronie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.