Amazon porównuje się do Apple – konkurencja na rynku tabletów coraz ostrzejsza

Opublikowano: 29 października 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Kilka dni temu firma Apple przedstawiła nową linię urządzeń, wśród których najwięcej uwagi skupił iPad mini. Podczas prezentacji tablet porównywano do Nexusa 7. Teraz swój produkt postanowiła także porównać firma Amazon.

Na stronie głównej sklepu wyświetlana jest reklama porównawcza, w której zestawione zostały najważniejsze cechy Kindle Fire HD oraz iPada mini. Pierwszy z tabletów przekonywać ma przede wszystkim ceną – 199 dolarów (drugi kosztuje 329 dolarów). Podkreślono także takie cechy jak ekran („30 proc. więcej pikseli niż w iPadzie mini”), możliwość oglądania filmów HD czy głośniki stereo.

Do podkreślenia akcji marketingowej wykorzystano również cytat z serwisu Gizmodo:

…wasz [tzn. firmy Apple – przyp. red.] 7,9-calowy tablet ma mniej pikseli niż konkurencyjne 7-calowe tablety! Wpychacie w niego gorszy ekran, sprzedajcie drożej i oskarżacie innych o kompromis? Nieźle.

Amazon porównuje się do Apple – konkurencja na rynku tabletów coraz ostrzejsza 1

Konkurencja na rynku tabletów, zwłaszcza tych mniejszych, robi się coraz bardziej zażarta. W walce o pieniądze klientów firmy nie będą przebierać w środkach. Miejmy nadzieję, że zyskają na tym przede wszystkim konsumenci.

Dawid ZarazińskiAmazon porównuje się do Apple – konkurencja na rynku tabletów coraz ostrzejsza

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.