Czwarta wersja systemu Android o nazwie Ice Cream Sandwich, otrzyma wtyczkę technologii Flash. Będzie jednak ostatnią platformą mobilną, dla której taka zostanie stworzona.
Firma Adobe ogłosiła niespełna dwa tygodnie temu, że kończy prace nad rozwojem wtyczki Flash dla urządzeń mobilnych. Okazuje się jednak, że technologia finał swego życia ma jeszcze przed sobą: producent zapowiedział, że do końca roku pojawi się wersja przeznaczona dla Androida 4.0.
Będzie to jednak ostatnia platforma, która otrzyma dedykowane rozwiązanie. Adobe zapowiedziała, że wydawać będzie jedynie aktualizacje bezpieczeństwa, a swe wysyłki skupi na technologiach AIR oraz HTML5, którą firma nazwała „najlepszym rozwiązaniem do tworzenia i rozwoju treści w przeglądarce dla platform mobilnych”.
Udostępnienie jeszcze jednej wersji mobilnego Flasha nie przedłuży mu życia, z czego niezadowoleni mogą być producenci sprzętu działającego w oparciu o system Android. Obsługa technologii była jednym z argumentów wysuwanych przeciwko rozwiązaniom konkurencji, zwłaszcza mobilnym produktom Apple, które już od wielu lat nie oferują obsługi flashowych treści. Decyzja oznaczać będzie także przyspieszenie rozwoju prac i wdrażania treści opartych o HTML5.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.