Apap C Plus żegna zimę nowym serwisem internetowym

Opublikowano: 24 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Od marca bieżącego roku, pod adresem apapcplus.pl można oglądać serwis nowego leku na przeziębienie – Apap C Plus. Lek jest produkowany przez koncern US Pharmacia. Stronę zaprojektowała i stworzyła agencja interaktywna OS3 multimedia wyłoniona dzięki przetargowi.

Strona Apap C Plus to połączenie serwisu skierowanego zarówno do klientów kupujących lek, jak i specjalistów. W serwisie można znaleźć szczegółowe informacje na temat Apapu C Plus i jego stosowania, wszelkie wiadomości na temat przeziębienia oraz prawd i mitów z nim związanych. Na szczególną uwagę zasługuje „kącik dla chorych”, czyli rozrywka z Apapem C Plus dla wszystkich tych, których przeziębienie zmusiło do siedzenia w domu. Jest tu gra, wygaszacz do ściągnięcia, e-kartki, quiz oraz nakładka na komunikator Tlen.

apapcplus.pl zaprasza również do konkursu na najlepsze hasło reklamowe, w którym do wygrania jest atrakcyjne, markowe kino domowe oraz oryginalne kubki.

„Unikalne podejście do klienta sprawia ze serwis jest mu przyjazny, proponując zarówno wiedzę, jak i rozrywkę. Wykorzystana kolorystyka bazuje na ciepłych, cytrynowych odcieniach. Nawiązują one do podstawowej cechy produktu, jaką jest uderzeniowa dawka witaminy C oraz nowej dla marki Apap formy musującej tabletki. Mamy nadzieję, że serwis Apap C Plus przyniesie uśmiech, ulgę i więcej optymizmu wszystkim przeziębionym oraz dostarczy maksimum wiedzy o Apap C Plus.”- powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.

Poza stroną agencja przygotowała również kreację do kampanii reklamowej w Internecie, której celem jest  wypromowanie samego serwisu, jak również wzmocnienie świadomości produktu wśród potencjalnych klientów.

http://www.apapcplus.pl
http://ww.os3.pl

Sylwester KozakApap C Plus żegna zimę nowym serwisem internetowym

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.