Artegence dla świątecznego Knorra

Opublikowano: 21 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Ponieważ każdy posiłek to okazja, a Boże Narodzenie to okazja wyjątkowa, marka Knorr zdecydowała się uruchomić świąteczny serwis. Za strategię akcji i wszystkie działania w Internecie odpowiada Artegence.

Serwis dostępny pod adresem www.knorr.pl/swieta, prezentuje najlepsze przepisy świąteczne, również w formie wideo. Internauci mają możliwość dodawania własnych receptur, za co otrzymują nagrodę gwarantowaną w formie e-booka ze wszystkimi świątecznymi przepisami. W ramach konkursu, również przygotowanego przez Artegence, użytkownicy mogą głosować na dodawane przepisy. Do wygrania są zestawy srebrnych garnków Tefal Ingenio.

W tematy kuchennych przygotowań wprowadzają użytkowników dwie ambasadorki marki Knorr: aktorka Małgorzata Ostrowska – Królikowska, oraz dziennikarka Marzena Rogalska. Materiały wideo zostały przygotowane przez agencję Artegence.

Hanna LaskowskaArtegence dla świątecznego Knorra

Podziel się!

O autorze

hania