Artgen dla adidas Originals

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.
Marka adidias obchodziła w tym roku 60 urodziny. Z tej okazji firma otworzyła w Poznaniu pierwszy w Polsce adidas Originals Concept Store, którego promocję zleciła agencji interaktywnej Artgen. Działania miały na celu informowanie mieszkańców Wielkopolski o otwarciu sklepu, zachęcenie ich do odwiedzenia Concept Store’u oraz budowanie komunikacji z klientami.

Agencja zaproponowała działania promujące otwarcie sklepu w najpopularniejszych poznańskich portalach oraz aktywność w serwisie Blip. Na mikroblogu pojawił się użytkownik adidasoriginals, który informował o wydarzeniach dotyczących sklepu, jego otwarcia, oferty oraz najważniejszych faktów ze świata mody i sportu związanych z 60-letnią historią adidasa. Dodatkowo, do obserwowania wpisów zachęcały prowadzone konkursy z nagrodami.

„Do komunikacji z klientami wybraliśmy mikrobloga, ponieważ jest to społeczność skupiająca w dużej mierze studentów i młodych pracowników, aktywnych życiowo, dbających o dobrą opinię o sobie, a więc  grupę, do której kierowane są produkty marki adidas Originals. Blip pozwala na personalizowanie przekazu – odpowiednie użycie tagów sprawia, że informacja szybko dociera do określonych, atrakcyjnych dla firmy odbiorców, w tym przypadku były to osoby mieszkające w Poznaniu lub często odwiedzające stolicę Wielkopolski, zainteresowane sportem i modą” – mówi Agata Polińska, odpowiedzialna za obsługę klienta w agencji.

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top