Agencja interaktywna Artgen przeprowadziła internetową kampanię promującą adidas Originals Concept Store w Poznaniu. W ramach akcji sklep zaistniał w serwisie mikroblogowym Blip oraz w lokalnych portalach.
Marka adidias obchodziła w tym roku 60 urodziny. Z tej okazji firma otworzyła w Poznaniu pierwszy w Polsce adidas Originals Concept Store, którego promocję zleciła agencji interaktywnej Artgen. Działania miały na celu informowanie mieszkańców Wielkopolski o otwarciu sklepu, zachęcenie ich do odwiedzenia Concept Store’u oraz budowanie komunikacji z klientami.
Agencja zaproponowała działania promujące otwarcie sklepu w najpopularniejszych poznańskich portalach oraz aktywność w serwisie Blip. Na mikroblogu pojawił się użytkownik adidasoriginals, który informował o wydarzeniach dotyczących sklepu, jego otwarcia, oferty oraz najważniejszych faktów ze świata mody i sportu związanych z 60-letnią historią adidasa. Dodatkowo, do obserwowania wpisów zachęcały prowadzone konkursy z nagrodami.
„Do komunikacji z klientami wybraliśmy mikrobloga, ponieważ jest to społeczność skupiająca w dużej mierze studentów i młodych pracowników, aktywnych życiowo, dbających o dobrą opinię o sobie, a więc grupę, do której kierowane są produkty marki adidas Originals. Blip pozwala na personalizowanie przekazu – odpowiednie użycie tagów sprawia, że informacja szybko dociera do określonych, atrakcyjnych dla firmy odbiorców, w tym przypadku były to osoby mieszkające w Poznaniu lub często odwiedzające stolicę Wielkopolski, zainteresowane sportem i modą” – mówi Agata Polińska, odpowiedzialna za obsługę klienta w agencji.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...