Portal INTERIA.PL, we współpracy z firmą QXL Poland uruchomił serwis aukcyjny. Zastąpił on istniejący dotychczas w portalu Komis. Równolegle z ogólnym systemem aukcji powstał serwis MotoAukcje.
Udostępnione serwisy aukcyjne stanowią uzupełnienie oferty portalu o usługi e-commerce typu C2C, umożliwiające wymianę handlową pomiędzy użytkownikami indywidualnymi, oraz B2C, dające podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą możliwość sprzedaży produktów użytkownikom indywidualnym. Dziennie wystawianych jest na sprzedaż ponad 35 tys. przedmiotów i zawieranych jest około 17 tys. transakcji, co stanowi około 40% wszystkich kończących się w danym dniu aukcji.
– „Wybór QXL Poland na partnera INTERIA.PL pozwala nam na wprowadzenie do portalu systemu aukcyjnego sprawdzonego kilkuletnią obecnością na krajowym rynku i posiadającego już na starcie wiele ofert sprzedaży. Jest także ekonomicznie uzasadniony” – komentuje nawiązanie współpracy Jacek Pasławski, Członek Zarządu INTERIA.PL. – „W miejsce dotychczasowego komisu udostępniamy użytkownikom system, który umożliwia dokonywanie transakcji w trybie komisowym, czyli natychmiast i za ściśle określoną cenę, a ponadto oferuje aukcyjne modele sprzedaży” – dodaje.
Uruchomienie aukcji wspierane jest kampanią promocyjną w obrębie portalu. Obejmuje ona obecność serwisu na stronie głównej portalu, niestandardowe formy obecności reklamowej oraz typowe narzędzia reklamowe jak bannery, sky-scrapery, mailing i stopki tekstowe doklejane do wiadomości e-mail.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.