Należący do grupy Allegro czeski serwis aukcyjny Aukro.cz wybrał SALESmanago jako narzędzie do realizowania strategii personalizacji i automatyzacji marketingu w obszarze B2B. System posłuży zarówno do pozyskiwania nowych klientów jak i do obsługi obecnych.
System będzie koncentrować się na monitorowaniu zachowań potencjalnych partnerów odwiedzających serwis, w szczególności część poświęconą współpracy. Na podstawie gromadzonych informacji system automatycznie zbuduje profil każdego zidentyfikowanego użytkownika. Dzięki temu uruchomi automatyczną komunikację z potencjalnymi partnerami mającą na celu ich edukację i przygotowanie do wejścia we współpracę. Dodatkowo system posłuży do bieżącej komunikacji z aktualnymi partnerami i dynamizacji współpracy portalu z partnerami B2B.
Aukro.cz to obecnie największy portal aukcyjny w Czechach. Na czeskim rynku działa od sierpnia 2003 roku.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!