Należący do grupy Allegro czeski serwis aukcyjny Aukro.cz wybrał SALESmanago jako narzędzie do realizowania strategii personalizacji i automatyzacji marketingu w obszarze B2B. System posłuży zarówno do pozyskiwania nowych klientów jak i do obsługi obecnych.
System będzie koncentrować się na monitorowaniu zachowań potencjalnych partnerów odwiedzających serwis, w szczególności część poświęconą współpracy. Na podstawie gromadzonych informacji system automatycznie zbuduje profil każdego zidentyfikowanego użytkownika. Dzięki temu uruchomi automatyczną komunikację z potencjalnymi partnerami mającą na celu ich edukację i przygotowanie do wejścia we współpracę. Dodatkowo system posłuży do bieżącej komunikacji z aktualnymi partnerami i dynamizacji współpracy portalu z partnerami B2B.
Aukro.cz to obecnie największy portal aukcyjny w Czechach. Na czeskim rynku działa od sierpnia 2003 roku.
Wpisy promowane
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!