W dniu dzisiejszym, w ramach internetowej platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl uruchomiony został serwis internetowy miesięcznika Auto Firmowe.
Serwis jest kolejnym wspólnym przedsięwzięciem platformy mojeauto.pl i wydawnictwa IPM. Dostępny jest pod adresami: autofirmowe.mojeauto.pl i autofirmowe.pl.
W serwisie prezentowane są treści dotyczące tematyki użytkowania samochodów firmowych, skierowane do firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Treści te zostały podzielone na główne działy tematyczne: 'Twój samochód, Twoja firma’ poświęcony problematyce prawno-finansowej oraz 'Samochody firmowe’ z prezentacjami i testami samochodów.
W oparciu o bazę danych platformy mojeauto.pl, na stronach serwisu podłączony został konfigurator samochodów firmowych – interaktywny system umożliwiający wybór samochodu, jego konfigurację oraz wysyłkę zapytania ofertowego do dealera.
W sekcji 'Ekspert radzi’ każdy z internautów może skontaktować się z redakcją magazynu Auto Firmowe i zgłosić swój problem. Odpowiedzi będą publikowane na łamach serwisu, a najciekawsze z nich zostaną opisane w miesięczniku.
W serwisie nie zabraknie również aktualności związanych z tematyką gospodarczo-motoryzacyjną.
http://autofirmowe.mojeauto.pl
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.