Na rynku pojawiła się AutoMapa 4. Do zmian zaliczyć można nowe menu, nową bazę POI oraz szybsze działanie.
Dzięki nowemu, bardziej intuicyjnemu menu, nawigacja z AutoMapą 4.0 stała się prostsza. Jednocześnie pojawiło się wiele nowych opcji, pozwalających lepiej dostosować AutoMapę do potrzeb użytkownika. Nowa baza to aż 140 tys. punktów POI (Punktów Użyteczności Publicznej). Dzięki zapamiętywaniu ostatnio wybranych miejsc na mapie, korzystanie z programu stało się znacznie szybsze. Nowe algorytmy szybciej wyznaczają trasę i dokonują rekalkulacji w drodze. Pojawił się też widok 3D, który ułatwia śledzenie trasy naśladując naturalną perspektywę.
AutoMapa współpracuje teraz z jeszcze szerszą gamą komputerów mobilnych i odbiorników GPS. Dzięki niezależnym ustawieniom potrafi się dopasować do funkcjonowania innych aplikacji, takich jak telefon, czy odtwarzacz multimedialny.
„Mimo tak silnej rozbudowy funkcjonalnej AutoMapa w wersji 4 działa znacznie szybciej i wymaga przy tym mniej pamięci niż poprzednie wersje. I to pomimo rozszerzenia nawigacji z Polski na całą Europę.” – twierdzi Witold Fedorowicz, prezes firmy Geosystems Polska. – „Ekipie programistów firmy Aqurat, z którą wspólnie tworzymy AutoMapę, prace nad wersją 4 zajęły ponad dwa i pół roku ale efekt jest wart czekania.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.