Na rynku pojawiła się AutoMapa 4. Do zmian zaliczyć można nowe menu, nową bazę POI oraz szybsze działanie.
Dzięki nowemu, bardziej intuicyjnemu menu, nawigacja z AutoMapą 4.0 stała się prostsza. Jednocześnie pojawiło się wiele nowych opcji, pozwalających lepiej dostosować AutoMapę do potrzeb użytkownika. Nowa baza to aż 140 tys. punktów POI (Punktów Użyteczności Publicznej). Dzięki zapamiętywaniu ostatnio wybranych miejsc na mapie, korzystanie z programu stało się znacznie szybsze. Nowe algorytmy szybciej wyznaczają trasę i dokonują rekalkulacji w drodze. Pojawił się też widok 3D, który ułatwia śledzenie trasy naśladując naturalną perspektywę.
AutoMapa współpracuje teraz z jeszcze szerszą gamą komputerów mobilnych i odbiorników GPS. Dzięki niezależnym ustawieniom potrafi się dopasować do funkcjonowania innych aplikacji, takich jak telefon, czy odtwarzacz multimedialny.
„Mimo tak silnej rozbudowy funkcjonalnej AutoMapa w wersji 4 działa znacznie szybciej i wymaga przy tym mniej pamięci niż poprzednie wersje. I to pomimo rozszerzenia nawigacji z Polski na całą Europę.” – twierdzi Witold Fedorowicz, prezes firmy Geosystems Polska. – „Ekipie programistów firmy Aqurat, z którą wspólnie tworzymy AutoMapę, prace nad wersją 4 zajęły ponad dwa i pół roku ale efekt jest wart czekania.”
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.