Bank Pocztowy reklamuje swoje nowe produkty z Affiliando

Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową swoich nowych produktów: Nowego Konta Oszczędnościowego, lokat internetowych oraz kont bankowych Standard i Nestor. Kampania prowadzona jest w ramach programu partnerskiego realizowanego przez sieć Affiliando.

Kampania Banku Pocztowego prowadzona jest w modelu CPA (Cost per Action), przy czym niektóre z reklamowanych produktów rozliczane są w dwóch opcjach: SALE lub LEAD. W przypadku pierwszej opcji wydawcy rozliczani są założenie lokaty lub konta, a w przypadku drugiego wariantu po wypełnieniu przez internautę prośby o kontakt.

Nasza współpraca z Bankiem Pocztowym trwa już od dłuższego czasu i bardzo cieszy nas fakt, że nadal powierzane nam są przez tego klienta nowe projekty. Stopniowo rozwijamy współpracę. Startowaliśmy z kampanią SEM, wykonaliśmy tez podstawową optymalizację stron Landing Page, teraz poszerzamy portfolio produktów banku w marketingu afiliacyjnym. – powiedział Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.

Emisja reklam nowych produktów banku potrwa do końca  trwania kampanii produktowych. Ponad 400 wydawców należących do sieci Affiliando zostało zaproszonych do nowych kampanii Banku Pocztowego. Wykorzystano linki tekstowe i banery w formacie flash m.in.: doublebillboard, billboard, skyscraper, rectangle.

http://www.affiliando.pl/programy_partnerskie/bank_pocztowy

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top