W nowej platformie rekrutacyjnej ramach zastosowano moduł SCORING, który dokonuje pomiaru dopasowania kandydatów do ofert pracy zamieszczanych przez pracodawców. Informacje o dopasowaniu są dostępne zarówno dla pracodawcy jak i kandydatów. Zamieszczanie ogłoszeń w systemie i korzystanie z jego funkcjonalności jest darmowe. Partnerem merytorycznym projektu Jobmatch jest firma rekrutacyjna Sedlak & Sedlak.
Po miesiącu od momentu opublikowania wersji beta, z systemu korzysta ponad 100 podmiotów, w tym m.in. Bahlsen, Sygnity, Impel Job Service czy AVIVA Commercial Union.
– W ramach JOBMATCH dostarczamy pracodawcom proste narzędzie dzięki któremu mogą oszczędzić sporo czasu na weryfikacji CV i poszukiwaniu najlepszych kandydatów – mówi Grzegorz Błażewicz, szef firmy Benhauer, pomysłodawca i twórca Jobmatch.pl
Oprócz mierzenia dopasowania, portal Jobmatch.pl wspomaga cały proces rekrutacyjny umożliwiając zarządzanie CV, nadawanie statusów i dodawanie notatek, jak również komunikację z kandydatami z poziomu systemu. Pracodawca może również przeszukać całą bazę CV osób zarejestrowanych w systemie Jobmatch. Wynikiem takiego wyszukania jest również lista kandydatów uporządkowana wg dopasowania.
Kandydaci korzystający z Jobmatch obserwują swoje dopasowanie na stanowiska na które aplikują, oraz dostają informację o dopasowaniu ich profilu do stanowisk pracy w interesujących ich kategoriach stanowisk. Kandydat w Jobmatch może na bieżąco doprecyzowywać swoje CV a co za tym idzie zwiększać szansę na zatrudnienie.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.