Pierwszy kwartał bieżącego roku był bardzo udany dla Bankier.pl S.A. Spółka utrzymała wysoką dynamikę wzrostu przychodów i osiągnęła w tym okresie ponad 4,3 miliona złotych przychodów ze sprzedaży, wypracowując przy tym 662 tysiące złotych zysku netto. W tym okresie zarządzany przez Spółkę portal Bankier.pl zanotował znaczny wzrostu zasięgu w kluczowej kategorii tematycznej: biznes, finanse, prawo i osiągając 3 miejsce w rankingu oglądalności wyprzedził sekcje biznesowe trzech spośród największych portali horyzontalnych.
W pierwszym kwartale tego roku Bankier.pl S.A. osiągnął 4,3 miliona złotych przychodów i wypracował 662 tysiące złotych zysku netto. Jest to kolejny kwartał, w którym Spółka systematycznie generuje coraz wyższe wyniki finansowe i z sukcesem utrzymuje wysoką dynamikę wzrostu przychodów (140%), zysku operacyjnego (171%) oraz zysku netto (139%) – w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.
Rentowność operacyjna Spółki w tym okresie wzrosła z 12,7% do 15,5%, natomiast rentowność brutto wzrosła z 15,7% do 17,8%. Pomimo tego iż w Spółce od pierwszego kwartału 2008 roku pojawiły się zobowiązania podatkowe udało się utrzymać rentowność netto na poziomie 15,3%. Wyniki te potwierdzają, iż Bankier.pl S.A. z powodzeniem realizuje strategię systematycznego podnoszenia rentowności, mimo wysokiej i ponad przeciętnej w porównaniu do rynku dynamiki wzrostu przychodów.
„Bardzo nas cieszą wyniki pierwszego kwartału, który z reguły jest jednym z najsłabszych okresów w roku dla większości spółek funkcjonujących na rynku mediów, a mimo to osiągnięte przez Bankier.pl wskaźniki dynamiki wzrostu są lepsze niż te które zakładaliśmy w prognozie dla całego 2008 roku” – powiedziała Joanna Kuzdak, prezes zarządu Bankier.pl S.A. Tym bardziej potwierdza to, że ogłoszona przez nas niedawno prognoza dla tego roku jest nie tylko ambitna, ale i co najważniejsze możliwa do zrealizowania.” – dodaje Joanna Kuzdak.
Skuteczność przyjętej przez Bankier.pl S.A. strategii rozwoju potwierdzają nie tylko wyniki finansowe raportowane przez Spółkę. Zdecydowanej poprawie uległa w pierwszym kwartale 2008 roku również jej pozycja na rynku mediów internetowych. W lutym 2008 roku strony biznesowe Bankier.pl odwiedziło ponad 1,6 miliona użytkowników, którzy wygenerowali w tym okresie 41 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius; luty 2008; kategoria Biznes, Finanse, Prawo). Wyniki te plasują portal Bankier.pl na 3 pozycji w rankingu oglądalności wyprzedzając tym samym sekcje biznesowe portali horyzontalnych takich jak: Wirtualna Polska, Interia.pl i Gazeta.pl.
Pod względem liczby odsłon stron biznesowych portal Bankier.pl zajmuje drugą pozycję w kluczowej dla Spółki kategorii biznes, finanse, prawo badania Megapanel PBI/Gemius. Użytkownicy portalu Bankier.pl wygenerowali w lutym 2008 roku ponad 41 milionów odsłon i zarówno w porównaniu do bezpośrednich konkurentów jak i sekcji biznesowych portali horyzontalnych, Bankier.pl zajmując drugą pozycję jest w absolutnej czołówce tego rankingu.
„Bankier.pl jest praktycznie jedynym niezależnym portalem w czołówce tej kategorii tematycznej, który jak również widać z sukcesem umacnia swoja pozycję – powiedział Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A. Jestem przekonany, że ambitne plany rozwoju, w tym wdrażanie nowych produktów i usług jeszcze bardziej umocnią jego pozycję na rynku dostawców treści biznesowych w polskim Internecie – dodał Bryś
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.