Bardzo dobre wyniki ERLI w 2024 roku: 67% wzrost GMV i 5 milionów użytkowników

Platforma e-commerce ERLI zamknęła 2024 rok imponującymi wynikami, które potwierdzają dynamiczny rozwój i rosnące znaczenie na polskim rynku. Spektakularny wzrost GMV o 67% rok do roku, 66% więcej transakcji rok do roku i silna pozycja w kluczowych kategoriach produktowych pokazują, że ERLI skutecznie odpowiada na potrzeby zarówno kupujących, jak i sprzedawców.

Bardzo dobre wyniki ERLI w 2024 roku: 67% wzrost GMV i 5 milionów użytkowników 1

Rekordowe wyniki i kategorie wzrostu

W 2024 roku ERLI odnotowało 67% wzrost GMV, osiągając wartość 1,230 mld zł, w porównaniu do 740 mln zł w 2023 roku. Firma szacuje, że EBITDA za 2024 r. wyniosła 12,01 mln zł. To znaczący skok, który przełożył się na wyraźne zwiększenie przychodów platformy. Liczba transakcji na platformie wzrosła o 66%, osiągając poziom blisko 6 mln – dla porównania rok wcześniej było to 3,6 mln. Wzrosty sprzedaży w kluczowych kategoriach, takich jak Supermarket (+74%) i Motoryzacja (+68%), wskazują na rosnące zainteresowanie ofertą ERLI.

Mobilność jako klucz do sukcesu

Jednym z kluczowych czynników sukcesu platformy w 2024 roku był dalszy rozwój aplikacji mobilnej, przez którą realizowanych jest już 54% wszystkich transakcji. Apka ERLI została pobrana niemal 3 miliony razy, co wyraźnie pokazuje rosnące zainteresowanie m-commerce. Adam Ciesielczyk, Prezes i Założyciel ERLI, podkreśla, że „rosnący na sile trend polegający na tym, że użytkownicy chętniej wybierają zakupy przez smartfony niż na przykład za pomocą przeglądarki, jest jedną z przyczyn konsekwentnie rozwijanej przez nas aplikacji ERLI”. Dalsze inwestycje w technologię mają na celu uczynienie aplikacji jeszcze bardziej intuicyjną i wygodną dla użytkowników.

Plany na przyszłość i dalszy rozwój

Patrząc w przyszłość, ERLI planuje dalsze inwestycje w rozwój technologii i swojej aplikacji mobilnej oraz wdrożenie programu lojalnościowego. Ważnym celem jest także pozyskiwanie nowych sprzedawców, co pozwoli na poszerzanie oferty i jeszcze większą różnorodność dostępnych produktów. W 2025 roku planowany jest start wielokanałowej kampanii wizerunkowej ERLI, która ma na celu budowę świadomości marki wśród konsumentów i dodatkowo zachęci do korzystania z platformy. Te działania mają na celu umocnienie pozycji ERLI na polskim rynku e-commerce oraz dalsze zwiększenie liczby zarejestrowanych użytkowników.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

- wydarzenie stacjonarne - wydarzenie online

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Przewijanie do góry