Najświeższe trendy w modzie, „podejrzane” na ulicach miast Polski i świata, w nowym serwisie społecznościowym Wirtualnej Polski – streetmoda.pl.
Serwis Wirtualnej Polski streetmoda.pl powstał z myślą o wszystkich internautach zainteresowanych modą użytkową. Chodzi zarówno o biernych obserwatorów zmian w światowych trendach, jak i tych, którzy na swój sposób próbują przełożyć nowinki z ekskluzywnych pokazów na własny, niepowtarzalny styl.
Zadaniem twórców witryny jest skupienie wokół serwisu społeczności – wielbicieli mody. Internauci zamieszczają w serwisie zdjęcia własnych, ich zdaniem wyjątkowych, niepowtarzalnych kreacji oraz komentują styl innych użytkowników.
„Ambicją serwisu jest trzymanie ręki na pulsie najnowszych trendów. Chodzi nam o śledzenie zmian zachodzących na ulicach większych miast, pod kątem przeobrażeń w światowej modzie. Co się przyjmuje, a co polska ulica odrzuca? Chcemy popularyzować różne style, pokazując jak w sposób lekki, zabawny, pomysłowy czy oryginalny moda przez duże M zostaje zaanektowana przez przeciętnego odbiorcę.” – mówi Karol Grabowicz, kierownik projektu.
Najważniejsze podstrony serwisu to: Mój styl, Ludzie, Miasta, Forum, Rankingi. Na Stronie Głównej streetmoda.pl znaleźć można zakładki: Dodatki i gadżety, Chcę to mieć, Tak się noszę, Torebki, Paparazzi, Buty i Biżuteria. W każdej z witryn internauci mogą zamieszczać swoje zdjęcia, jednocześnie odnosząc się do propozycji innych użytkowników.
Dodatkową funkcją serwisu jest w pewnym sensie jego charakter edukacyjny. Dzięki niemu bowiem sporo można dowiedzieć się o stylach w modzie, o największych markach i kreatorach, dyktujących światowe trendy. Warto jednak pamiętać, że – jak mówiła Coco Chanel – „moda, w której nie można wyjść na ulicę, nie jest modą”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.