Eniro Polska, właściciel serwisu internetowego pf.pl, oraz serwis wyszukiwawczy NetSprint.pl poinformowały o rozpoczęciu współpracy. W jej wyniku Użytkownicy NetSprinta poszukujący w wyszukiwarce usług lub produktów będą mogli znaleźć firmę z interesującej ich branży w Bazie Firm należącej do Eniro. Dodatkowo Reklamodawcy zyskają możliwość precyzyjnego dotarcia do swoich potencjalnych klientów poprzez reklamę w Polu Reklamowym w wynikach wyszukiwania na stronie www.netsprint.pl oraz prezentacji swojego loga i danych teleadresowych na wspólnej stronie NetSprint.pl i PF.pl.
Zespoły NetSprinta i Eniro Polska przeanalizowały ponad 50 milionów zapytań Użytkowników w celu wyodrębnienia kilkudziesięciu najpopularniejszych kategorii produktów i usług wyszukiwanych przez Internautów w Sieci. Nowa funkcjonalność ma być odpowiedzią na coraz szybszy wzrost e-commerce w Polsce oraz zwiększenie roli wyszukiwarek w poszukiwaniu produktów przez Internautów.
„Jesteśmy przekonani, że Użytkownicy NetSprinta jeszcze chętniej będą korzystać z naszej wyszukiwarki, poszukując atrakcyjnych ofert w Sieci” – stwierdza Artur Banach, prezes zarządu NetSprint.pl sp. z o.o.. „Współpraca z Eniro Polska umożliwia nam też lepsze dotarcie do firm z tradycyjnej ekonomii, które zaczynają traktować Internet jako jeden z najważniejszych kanałów komunikacji ze swoimi Klientami.”
Pole tekstowe z opisem oferty i linkiem do strony Reklamodawcy powiązane jest ze słowami kluczowymi wpisywanymi przez Internautów i umieszczone powyżej wyników wyszukiwania w prawej kolumnie strony wynikowej. Tego typu reklama charakteryzuje się wysoką skutecznością, ze względu na swój mało agresywny charakter oraz precyzyjne dotarcie do odbiorców zainteresowanych danym produktem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.