Podczas konferencji BlackBerry World 2011, która odbywa się w amerykańskim mieście Orlando, Steve Ballmer, szef Microsoftu ogłosił, że Bing zastąpi Google jako domyślny dostawca wyszukiwania oraz map na wszystkich urządzeniach BlackBerry.
Wyszukiwarka Microsoftu zyskuje popularność. Bing ma obecnie ok. 4,37 proc. udziałów w globalnym rynku wyszukiwania – z początkiem marca wyprzedziła po raz pierwszy Yahoo. To wciąż oczywiście przepaść do Google, która może pochwalić się 89,94 proc. udziałem. Microsoft zyskał jednak właśnie mocnego sojusznika, który może wzmocnić jego pozycję.
Bing stanie się nie tylko domyślną wyszukiwarką w urządzeniach marki BlackBerry, których producentem jest kanadyjska firma Research In Motion. Będzie jednocześnie dostarczać mapy do tych urządzeń, zastępując tym samym Google. Co więcej, Bing dostępny będzie również na PlayBook, tablecie RIM, który ma konkurować z iPad’em firmy Apple.
Umowa pomiędzy firmami zawierać ma również punkt, który zapewnia, że przeglądarka internetowa IE10, której pierwsza wersja testowa pojawić ma się w wrześniu, stanie się domyślną aplikacją w BlackBerry. Wprowadzenie takiego zapisu w życie mogłoby jeszcze bardziej spolaryzować rynek urządzeń mobilnych z systemami iOS, Android i Windows Phone na czele.
Za: TheRegister, VentureBeat
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.