Podczas konferencji BlackBerry World 2011, która odbywa się w amerykańskim mieście Orlando, Steve Ballmer, szef Microsoftu ogłosił, że Bing zastąpi Google jako domyślny dostawca wyszukiwania oraz map na wszystkich urządzeniach BlackBerry.
Wyszukiwarka Microsoftu zyskuje popularność. Bing ma obecnie ok. 4,37 proc. udziałów w globalnym rynku wyszukiwania – z początkiem marca wyprzedziła po raz pierwszy Yahoo. To wciąż oczywiście przepaść do Google, która może pochwalić się 89,94 proc. udziałem. Microsoft zyskał jednak właśnie mocnego sojusznika, który może wzmocnić jego pozycję.
Bing stanie się nie tylko domyślną wyszukiwarką w urządzeniach marki BlackBerry, których producentem jest kanadyjska firma Research In Motion. Będzie jednocześnie dostarczać mapy do tych urządzeń, zastępując tym samym Google. Co więcej, Bing dostępny będzie również na PlayBook, tablecie RIM, który ma konkurować z iPad’em firmy Apple.
Umowa pomiędzy firmami zawierać ma również punkt, który zapewnia, że przeglądarka internetowa IE10, której pierwsza wersja testowa pojawić ma się w wrześniu, stanie się domyślną aplikacją w BlackBerry. Wprowadzenie takiego zapisu w życie mogłoby jeszcze bardziej spolaryzować rynek urządzeń mobilnych z systemami iOS, Android i Windows Phone na czele.
Za: TheRegister, VentureBeat
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.