Nowy serwis Wirtualnej Polski to możliwość zakupu unikalnych produktów, często z limitowanych serii.
Na stronie każdego tygodnia będzie dostępnych tylko kilkanaście produktów, użytkownik będzie miał również możliwość zapoznania się z ofertą jaka pojawi się w przyszłym tygodniu. Biore.to chce zachęcić użytkowników również darmową wysyłką.
To nowa jakość zakupów przez Internet. Biore.to opiera się na znanym na polskim rynku modelu sprzedażowym, ale – i to stanowi o jego unikalności – posiada wyjątkową ofertę produktową. Klienci serwisu nabywać mogą produkty premierowe, dopiero wchodzące na rynek lub unikatowe, sprowadzone do naszego serwisu bądź produkowane na jego potrzeby przez polskich producentów. Co istotne, w chwili sprzedaży u nas, niedostępne na polskim rynku. Jesteśmy pewni, że połączenie tych dwóch elementów: sprawdzonego modelu sprzedażowego i atrakcyjności oferty zagwarantuje sukces naszej witrynie – podkreśla Ewelina Binzer, z-ca dyrektora pionu ds. sprzedaży produktów płatnych, akcji specjalnych i e-Commerce WP.PL
Szukamy obszarów niszowych i staramy się je zaadaptować. Tworząc biore.to zwracaliśmy uwagę na to, by rozwiązanie przyniosło korzyści użytkownikom, partnerom a także, oczywiście, nam. Jestem przekonana, że nasz serwis spełni oczekiwania wszystkich zainteresowanych stron – dodaje Aneta Zawiślak, kierownik działu e-Commerce WP.PL.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.