Biznes-Klasa ruszyła 4 listopada tego roku. Jak można wyczytać na stronie portalu, głównym jego celem jest ułatwianie osobom i firmom kontaktów biznesowych. Chodzi o odnalezienie kolegów z innych firm, ale przede wszystkim – o nawiązywanie nowych, perspektywicznych kontaktów. Portal wciąż się rozbudowuje – i już zapowiada kolejne nowości.
Jak piszą na Biznes-Klasie – „nie od dziś wiadomo, że interesy najlepiej prowadzi się po znajomości”.
– Wiele osób prowadzących biznes to znajomi naszych znajomych. Dzięki temu portalowi nawiązywanie i prowadzenie z nimi interesów stanie się łatwiejsze. Zachęcam do tego, aby mieć jak najwięcej kontaktów, bo im więcej znajomości, tym większe korzyści – mówi Bartłomiej Niewiński, założyciel portalu Biznes-Klasa.pl.
W ciągu kilku tygodni działania portalu udało się zachęcić już kilkanaście tysięcy osób – i codziennie przybywa kilkaset kolejnych. Pomagają w tym zmiany i nowości wprowadzane przez portal. Ostatnio została dodana m.in. opcja opinii o firmach – każdy może zapytać swoich znajomych oraz ich znajomych, co sądzą o konkretnej firmie jako partnerze do biznesu. Powstał też nowy dział, „Przyjaciele portalu”, w którym prezentowane są firmy i osoby wspierające rozwój Biznes-Klasy. Kolejna nowość – w zakładce Poczta została dodana możliwość wysyłki jednej wiadomości do wielu osób jednocześnie. I najświeższa zmiana – wirtualna Asystentka, która w przystępny sposób wyjaśnia, z jakich opcji użytkownik może skorzystać na poszczególnych stronach. Założyciel portalu zapowiada, że to dopiero początek nowości.
– Nie poprzestaniemy na tym i wciąż będziemy rozbudowywać portal. W najbliższym czasie na portalu pojawią się między innymi opcje zaproszeń na ciekawe wydarzenia, ścieżki zawodowej oraz system do ustalania spotkań. Użytkownicy Biznes-Klasy będą też mogli wziąć udział w konkursach, w których czekają na nich atrakcyjne nagrody. Szykujemy nowości, które nie są spotykane na innych tego typu portalach. Z pewnością atrakcji nie zabraknie – zapowiada Bartłomiej Niewiński, założyciel Biznes-Klasy.
Przy okazji powstania Biznes-Klasy nie obyło się bez porównań do już działających portali społecznościowych dla przedsiębiorczych osób – czyli GoldenLine i Profeo. Bartłomiej Niewiński wskazuje różnice i zwraca uwagę na to, że wymienione wcześniej portale mają inny profil działalności niż Biznes-Klasa.
– One są nastawione bardziej na karierę, rozwój zawodowy konkretnych osób. Z kolei naszym celem jest przede wszystkim pomoc firmom w kontaktach biznesowych, aby przez nawiązanie znajomości mogły prowadzić interesy w bardziej swobodnych, koleżeńskich relacjach. Różnimy się więc zarówno pod względem celu działalności, jak i korzyści dla odbiorców. Jestem pewny, że dla każdego znajdzie się miejsce na rynku – podkreśla Bartłomiej Niewiński, założyciel Biznes-Klasy.
Portal Biznes-Klasa.pl stworzyła firma BV Kontakty Międzynarodowe, której najbardziej znanym jej portalem jest OPENKontakt.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.