BizOn media nowy gracz na rynku sprzedaży mediów

BizOn media, ogłosił swoje powstanie na konferencji prasowej 19 września 2006 r., w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest to nowy dom sprzedaży mediów, specjalizujący się w dotarciu do grupy celowej „biznes”.
Początkowo BizOn media będzie działał w obszarach reklamy internetowej, ambientowej oraz prasowej. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Rafał Szychowski.

– Marka BizOn to akronim wyrazów „biznes” i „online”. Nazwa odzwierciedla specjalizację firmy: nastawiamy się na stricte biznesową grupę docelową. Będziemy działać głównie w obszarze mediów internetowych, jednak komunikację online chcemy uzupełniać docierając do użytkowników biznesowych poprzez inne media – obecnie prasę i ambient, – mówi Rafał Szychowski, – Najważniejszy jest dla nas użytkownik: osoba wykształcona, dobrze zarabiająca, w wieku 25-49 lat, piastująca wysokie stanowisko, bądź prowadząca działalność gospodarczą. Koncentracja na efektywnych metodach dotarcia do tej grupy odbiorców stanowić będzie unikatową siłę BizOn media na rynku reklamowym.

Sieć stawia na witryny biznesowe o silnej marce. Obecnie oferuje trzydzieści serwisów. Wśród nich znajdują się tak znane tytuły jak: Gazetaprawna.pl, Newsweek.pl, Mediarun.pl, Parkiet.com, Podatki.pl, TVbiznes.pl, twoja-firma.pl, egospodarka.pl, abc.com.pl, NowoczesnaFirma.pl Biznesnet.pl,  Eurobankier.pl i inne. Sieć dociera do ponad 2,4 mln unikalnych użytkowników.

Sieć ułatwi realizację kampanii kierowanych do biznesowych grup celowych. Poza standardowymi formami reklamowymi, oferowanymi w modelach CPM, BizON będzie koncentrował się na nowoczesnych metodach komunikacji z wykorzystaniem akcji specjalnych, takich jak: sponsoringi, konkursy, otwieranie treści płatnych, reklama video, reklama w RSS, podcasting i inne. Ze względu na premiowy charakter oferty, nie będą dostępne modele sprzedaży w oparciu o  CPC, CPA  i kampanie zasięgowe.

Strategią BizOn media jest posiadanie kompleksowej i komplementarnej oferty z zakresu komunikacji marketingowej dla biznesu dlatego w ofercie nowego domu sprzedaży mediów znajdziemy rozwiązania z zakresu AMBIENT i PRASY. Uzupełnienie oferty internetowej o niestandardowe formy komunikacji i reklamę w prasie niszowej jest konsekwencją wymagań i potrzeb polskich marketerów.

BizOn media należy do grupy ARBOmedia A.G. Jest to pierwszym projekt o tematyce biznesowej w ramach sieci, realizowany w Europie. „Rynek reklamy internetowej w Polsce jest jednym z dynamiczniej rozwijających się rynków reklamowych w Europie, dlatego właśnie tutaj postanowiliśmy wprowadzić nową markę i otworzyć nową sieć tematyczną. Nie chcemy jednak  jej zasięgu ograniczyć tylko do Polski. W dalszej perspektywie planujemy ekspansję sieci na takich rynkach jak Czechy, Słowacja i Rumunia –.powiedział COO ARBOmedia A.G Dr. Bronislav Kvasnicka

www.bizonmedia.pl

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry