Agencja Bluerank przygotowała rekomendacje SEO dla powstającej właśnie nowej wersji ukraińskiego serwisu Mapia.ua, będącego odpowiednikiem polskiego Zumi.
W ramach nawiązanej w tym roku współpracy, opracowaliśmy kompleksowy audyt SEO nowo powstającej wersji serwisu Mapia.ua. – mówi Patrycja Tomczak, SEO Specialist Bluerank. W zakresie wykonywanych przez agencję prac mieścił się audyt HTML, rekomendacje odnośnie sitemap i plików robot.txt, a także wskazówki dotyczące optymalizacji treści serwisu.
Projekt www.mapia.ua jest projektem analogicznym do tego, co prezentuje m.in. Zumi.pl. Serwis umożliwia odnalezienie wybranych lokalizacji na mapie Ukrainy, wyznaczenie optymalnej trasy z punktu A do punktu B, wyszukanie zabytków, restauracji, kin, teatrów, punktów Wi-Fi, etc. w wybranych miastach, jak również dodanie do mapy informacji o swojej firmie. Jakość map wykorzystywanych na stronach Mapia.ua jest lepsza, niż jakość Google Maps z tego rejonu świata, co daje serwisowi poważną przewagę wśród lokalnych odbiorców.
Pracę z firmami ukraińskimi (poza właścicielem Mapia.ua są to m.in. agencje reklamowe z Ukrainy), Bluerank planuje rozwinąć jeszcze w tym roku.
http://www.bluerank.pl
http://www.mapia.ua
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.