Agencja search engine marketing – Bluerank utworzyła w drugiej połowie 2009 roku spółkę zależną – Sembox. Firma specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla polskich firm z sektora MŚP.
Na usługi SEM (w szczególności linki sponsorowane) jest w Polsce coraz większy popyt – zarówno wśród mikroprzedsiębiorstw, jak i tych wielkich firm, dlatego postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszej działalności i za pośrednictwem Sembox skierować usługi również do MŚP. – mówi Maciek Gałecki, CEO Bluerank.
Bluerank oferuje usługi na rynku międzynarodowym. Skupia się na koncernach i dużych, rozpoznawalnych markach, realizując zaawansowane projekty SEM i operując wysokimi budżetami. Sembox natomiast koncentruje sprzedaż swoich usług na rynku mikroprzedsiębiorstw, a także małych i średnich firm w Polsce, które dysponują nieco mniejszymi budżetami przeznaczonymi na działania reklamowe w wyszukiwarkach.
Sembox Sp. z o.o. jest w całości własnością Bluerank Sp. z o.o. Dzięki merytorycznemu zapleczu i wsparciu zapewnianemu przez Bluerank, Sembox współpracuje już z kilkudziesięcioma klientami, realizując dla nich kampanie linków sponsorowanych w kilku polskich wyszukiwarkach. Agencja rozpoczęła również rozmowy z polskimi katalogami firm, w zakresie stworzenia dodatkowego produktu w postaci kampanii linków sponsorowanych do oferowanych przez nie pakietów.
Na nadchodzący 2010 rok, Sembox przygotował dla swoich klientów specjalne promocje. Firmom, które po raz pierwszy zdecydują się na kampanię reklamową w Google, agencja udostępni darmowe kupony na zakup przestrzeni reklamowej w wyszukiwarce Google, oraz zapewni bieżącą fachową opiekę nad przebiegiem kampanii i zaproponuje plan działań promocyjnych dopasowany do branży klienta.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.