Bluerank otwiera Sembox – nową agencję SEM

Opublikowano: 21 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja search engine marketing – Bluerank utworzyła w drugiej połowie 2009 roku spółkę zależną – Sembox. Firma specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach dla polskich firm z sektora MŚP.

Na usługi SEM (w szczególności linki sponsorowane) jest w Polsce coraz większy popyt – zarówno wśród mikroprzedsiębiorstw, jak i tych wielkich firm, dlatego postanowiliśmy rozszerzyć zakres naszej działalności i za pośrednictwem Sembox skierować usługi również do MŚP. – mówi Maciek Gałecki, CEO Bluerank.

Bluerank oferuje usługi na rynku międzynarodowym. Skupia się na koncernach i dużych, rozpoznawalnych markach, realizując zaawansowane projekty SEM i operując wysokimi budżetami. Sembox natomiast koncentruje sprzedaż swoich usług na rynku mikroprzedsiębiorstw, a także małych i średnich firm w Polsce, które dysponują nieco mniejszymi budżetami przeznaczonymi na działania reklamowe w wyszukiwarkach.

Sembox Sp. z o.o. jest w całości własnością Bluerank Sp. z o.o. Dzięki merytorycznemu zapleczu i wsparciu zapewnianemu przez Bluerank, Sembox współpracuje już z kilkudziesięcioma klientami, realizując dla nich kampanie linków sponsorowanych w kilku polskich wyszukiwarkach. Agencja rozpoczęła również rozmowy z polskimi katalogami firm, w zakresie stworzenia dodatkowego produktu w postaci kampanii linków sponsorowanych do oferowanych przez nie pakietów.

Na nadchodzący 2010 rok, Sembox przygotował dla swoich klientów specjalne promocje. Firmom, które po raz pierwszy zdecydują się na kampanię reklamową w Google, agencja udostępni darmowe kupony na zakup przestrzeni reklamowej w wyszukiwarce Google, oraz zapewni bieżącą fachową opiekę nad przebiegiem kampanii i zaproponuje plan działań promocyjnych dopasowany do branży klienta.

Sembox.pl.

Tomasz UchańskiBluerank otwiera Sembox – nową agencję SEM

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski