Deutsche Bank PBC SA powierza optymalizację i pozycjonowanie swojego serwisu internetowego oraz wszystkich witryn produktowych banku, przygotowanych z myślą o rynku polskim, agencji search engine marketing – Bluerank.
Rozpoczęta w sierpniu br., w wyniku wygranego przez Bluerank przetargu, współpraca z Deutsche Bank PBC SA, obejmuje kompleksowe działania SEO, tj. optymalizację i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych wszystkich serwisów Deutsche Bank PBC SA funkcjonujących w polskiej części Internetu. W pierwszym etapie agencja zajmie się serwisem internetowym Banku – www.deutsche-bank-pbc.pl.
Oferta SEO przedstawiona przez Bluerank łączyła w sobie skuteczną metodologię, gwarancję bezpieczeństwa oraz atrakcyjne ceny, wygrywając tym samym przetarg na obsługę naszego Banku. Oferty rozpatrywaliśmy pod wieloma względami. W tak trudnej branży, jaką jest SEO, liczyło się doświadczenie oferenta, posiadane referencje oraz prognozowane koszty. – mówi Łukasz Świrgał z Deutsche Bank PBC SA.
Procedura przetargowa, trwająca kilka miesięcy, zaowocowała dwuletnim kontraktem, oraz planami kolejnych wspólnych przedsięwzięć Deutsche Bank PBC SA i Bluerank, w zakresie działań SEO (search engine optimization) dla polskich serwisów internetowych Deutsche Bank PBC SA.
Deutsche Bank PBC SA jest już kolejnym klientem Bluerank reprezentującym branżę finansową. Agencja ma na swoim koncie także współpracę m.in. z Generali, Dombankiem, MultiBankiem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.