Deutsche Bank PBC SA powierza optymalizację i pozycjonowanie swojego serwisu internetowego oraz wszystkich witryn produktowych banku, przygotowanych z myślą o rynku polskim, agencji search engine marketing – Bluerank.
Rozpoczęta w sierpniu br., w wyniku wygranego przez Bluerank przetargu, współpraca z Deutsche Bank PBC SA, obejmuje kompleksowe działania SEO, tj. optymalizację i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych wszystkich serwisów Deutsche Bank PBC SA funkcjonujących w polskiej części Internetu. W pierwszym etapie agencja zajmie się serwisem internetowym Banku – www.deutsche-bank-pbc.pl.
Oferta SEO przedstawiona przez Bluerank łączyła w sobie skuteczną metodologię, gwarancję bezpieczeństwa oraz atrakcyjne ceny, wygrywając tym samym przetarg na obsługę naszego Banku. Oferty rozpatrywaliśmy pod wieloma względami. W tak trudnej branży, jaką jest SEO, liczyło się doświadczenie oferenta, posiadane referencje oraz prognozowane koszty. – mówi Łukasz Świrgał z Deutsche Bank PBC SA.
Procedura przetargowa, trwająca kilka miesięcy, zaowocowała dwuletnim kontraktem, oraz planami kolejnych wspólnych przedsięwzięć Deutsche Bank PBC SA i Bluerank, w zakresie działań SEO (search engine optimization) dla polskich serwisów internetowych Deutsche Bank PBC SA.
Deutsche Bank PBC SA jest już kolejnym klientem Bluerank reprezentującym branżę finansową. Agencja ma na swoim koncie także współpracę m.in. z Generali, Dombankiem, MultiBankiem.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.