Bluerank pozycjonuje Deutsche Bank PBC SA

Deutsche Bank PBC SA powierza optymalizację i pozycjonowanie swojego serwisu internetowego oraz wszystkich witryn produktowych banku, przygotowanych z myślą o rynku polskim, agencji search engine marketing – Bluerank.

Rozpoczęta w sierpniu br., w wyniku wygranego przez Bluerank przetargu, współpraca z Deutsche Bank PBC SA, obejmuje kompleksowe działania SEO, tj. optymalizację i pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych wszystkich serwisów Deutsche Bank PBC SA funkcjonujących w polskiej części Internetu. W pierwszym etapie agencja zajmie się serwisem internetowym Banku – www.deutsche-bank-pbc.pl.

Oferta SEO przedstawiona przez Bluerank łączyła w sobie skuteczną metodologię, gwarancję bezpieczeństwa oraz atrakcyjne ceny, wygrywając tym samym przetarg na obsługę naszego Banku. Oferty rozpatrywaliśmy pod wieloma względami. W tak trudnej branży, jaką jest SEO, liczyło się doświadczenie oferenta, posiadane referencje oraz prognozowane koszty. – mówi Łukasz Świrgał z Deutsche Bank PBC SA.

Procedura przetargowa, trwająca kilka miesięcy, zaowocowała dwuletnim kontraktem, oraz planami kolejnych wspólnych przedsięwzięć Deutsche Bank PBC SA i Bluerank, w zakresie działań SEO (search engine optimization) dla polskich serwisów internetowych Deutsche Bank PBC SA.

Deutsche Bank PBC SA jest już kolejnym klientem Bluerank reprezentującym branżę finansową. Agencja ma na swoim koncie także współpracę m.in. z Generali, Dombankiem, MultiBankiem.

Wpisy promowane

  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...
  • Ezoteryka a karty Tarota
    Stawianie Tarota to praktyka, którą wykorzystuje bardzo wiele osób. Jest to jeden ze sposobów, który umożliwia sprawdzenie tego co nas ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry