17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną.
Uruchomienie całodobowego wsparcia technicznego to kolejny element strategii home.pl dotyczącej usprawnienia procesów związanych z obsługą Klientów. W październiku 2004 r. home.pl, jako pierwsza firma hostingowi w Polsce, zdobyła certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług hostingowych (utrzymywanie serwisów internetowych i kont e-mail), rejestracji i utrzymania domen internetowych oraz projektowania serwisów internetowych.
– Jesteśmy pierwszym polskim dostawcą usług hostingowych, którego Biuro Obsługi Klienta jest dostępne całą dobę. Nasi Klienci mają zapewnione profesjonalne wsparcie techniczne niezależnie od dnia i godziny. Oferujemy im unikalny poziom bezpieczeństwa i komfort pracy – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl.
W Biurze Obsługi Klienta home.pl zatrudnionych jest obecnie ponad 20 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, których zadaniem jest udzielanie wsparcia technicznego i informacji o usługach home.pl. Firma planuje zwiększenie liczby konsultantów do 30 do końca pierwszego kwartału 2006 roku. Plany szybkiego rozwoju Biura Obsługi Klienta podyktowane są dynamicznym wzrostem bazy abonentów usług hostingowych i koniecznością zachowania najwyższych standardów obsługi.
Wpisy promowane
- Jak programy lojalnościowe zwiększają sprzedaż oraz budują lojalność Twoich klientów? Zobacz, co mówi o tym najnowszy raport Motivation Direct!Wzrost sprzedaży to jeden z głównych powodów, dla których przedsiębiorstwa decydują się na wprowadzenie programów lojalnościowych. Badania przeprowadzone przez Motivation ...
- Elastyczność, skalowalność i bezpieczeństwo – co firmy zyskują dzięki pracy w chmurze?Firmy potrzebują dziś elastycznego środowiska IT, które nadąży za zmianamiSzybko zmieniający się rynek, presja kosztowa i rosnące wymagania klientów sprawiają, ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!