17 października home.pl uruchomił całodobowe wsparcie techniczne dla klientów usług hostingowych i domen internetowych. Użytkownicy usług home.pl mogą kontaktować się z konsultantami Biura Obsługi Klienta 24 godziny i 7 dni w tygodniu poprzez infolinię, czat oraz pocztę elektroniczną.
Uruchomienie całodobowego wsparcia technicznego to kolejny element strategii home.pl dotyczącej usprawnienia procesów związanych z obsługą Klientów. W październiku 2004 r. home.pl, jako pierwsza firma hostingowi w Polsce, zdobyła certyfikat ISO 9001 w zakresie świadczenia usług hostingowych (utrzymywanie serwisów internetowych i kont e-mail), rejestracji i utrzymania domen internetowych oraz projektowania serwisów internetowych.
– Jesteśmy pierwszym polskim dostawcą usług hostingowych, którego Biuro Obsługi Klienta jest dostępne całą dobę. Nasi Klienci mają zapewnione profesjonalne wsparcie techniczne niezależnie od dnia i godziny. Oferujemy im unikalny poziom bezpieczeństwa i komfort pracy – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl.
W Biurze Obsługi Klienta home.pl zatrudnionych jest obecnie ponad 20 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, których zadaniem jest udzielanie wsparcia technicznego i informacji o usługach home.pl. Firma planuje zwiększenie liczby konsultantów do 30 do końca pierwszego kwartału 2006 roku. Plany szybkiego rozwoju Biura Obsługi Klienta podyktowane są dynamicznym wzrostem bazy abonentów usług hostingowych i koniecznością zachowania najwyższych standardów obsługi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.