Sieć reklamowa IDMnet rozszerza swoją ofertę o sprzedaż boksów reklamowych. Dwuletnie doświadczenie w realizacji kampanii w wyszukiwarkach pozwoliło na przygotowanie propozycji, która zapewnia optymalną i skuteczną obsługę w zakresie realizacji takich kampanii. Nowa pozycja w ofercie sieci oparta jest na unikatowym rozwiązaniu IDM.SEM.
Opracowany przez IDMnet system IDM.SEM (Search Engine Marketing – siła słów kluczowych), pozwala reklamodawcy osiągnąć pełną kontrolę nad przebiegiem danej akcji promocyjnej oraz nad budżetem reklamowym. Reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę, a nie za jej samo wyświetlenie. Daje to gwarancję, że wydane pieniądze zaowocują w postaci przyprowadzenia na swoją stronę potencjalnych klientów. System IDM.SEM umożliwia określenie optymalnego czasu trwania każdej kampanii, a także kompleksowo obsługuje reklamy w różnych wyszukiwarkach i systemach bazujących na modelu płacenia za kliknięcie (CPC).
'System IDM.SEM to novum na polskim rynku reklamy internetowej. Ideą jego powstania była chęć wyjścia naprzeciw potrzebom wielu klientów, którzy chcieli w jednym miejscu kontrolować kampanie prowadzone w modelu CPC. Obecnie system skupia się na optymalizacji działań w wyszukiwarkce Google. Dodatkowo z wykorzystaniem IDM.SEM pomagamy uzyskać kwalifikowany ruch z naturalnych wyników wyszukiwania, a dzięki swej elastyczności system może współpracować z zewnętrznym programem do analizy kliknięć (np. Gemius DirectEffect) – mówi Wojciech Bącal, Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej IDMnet.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.