Polska Agencja Prasowa przygotowuje branżową konferencję pod hasłem „Trendy i narzędzia media relations”. Patronem medialnym wydarzenia jest vortal Piar.pl. Został on również patronem tegorocznych Gdańskich Spotkań PR, które rozpoczynają się w najbliższy czwartek, oraz 4. Międzynarodowej Konferencji PR “Introducing Market Economy – The Role of Public Relations”, organizowanej przez Akademię Ekonomiczną w Poznaniu pod honorowym patronatem Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego. Celem konferencji „Trendy i narzędzia media relations” jest skłonienie środowiska PR do podjęcia dyskusji na temat akceptowanych metod przekazywania informacji od klienta do otoczenia w różnych sytuacjach. Patronat nad wydarzeniem objęły Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. W programie przewidziano wystąpienie przedstawiciela Austriackiej Agencji Prasowej APA na temat światowych trendów w rozpowszechnianiu informacji prasowych. Główną atrakcją będzie panel poświęcony nowoczesnym narzędziom media relations. Dyskusję poprowadzi Roman Wojciechowski, dyrektor Biura Marketingu PAP. Swój udział już zapowiedzieli wiceprezes ZFPR, Mariusz Pleban, oraz przedstawiciel PSPR. Konferencja odbędzie się 28 października
w Centrum Prasowym PAP przy ulicy Brackiej.
W auli Politechniki Gdańskiej w dniach 21-22 października odbędą się Gdańskie Spotkania PR
pod hasłem „Public Relations Instytucji Użyteczności Publicznej”. Inicjatorami wydarzenia
były Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz ENERGA Gdańska Kompania Energetyczna SA. Zamierzeniem organizatorów jest rozpoczęcie debaty o kondycji public relations
i różnymi formami ich aktywności w przedsiębiorstwach i instytucjach o charakterze użyteczności publicznej. Na stronach Piar.pl w dziale „Artykuły” znajdują się abstrakty wykładów Gdańskich Spotkań PR.
Misją Piar.pl jest propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku public relations oraz wymiana informacji między światem nauki i światem praktyki PR. To pierwszy polski vortal PR o zasięgu międzynarodowym. Jako jedyny w Polsce Piar.pl należy do sieci PRWeek Worldwire. Partnerami
są również wschodnie portale branżowe: Sovetnik.ru i Advertology.ru. W dobie społeczeństwa informacyjnego za cel stawia sobie integrację polskich naukowców i praktyków PR
z przedstawicielami świata nauki i praktyki UE, WNP i krajów nadbałtyckich. Portal Piar.pl to ponad 5000 zarejestrowanych użytkowników. Wtorkowy i czwartkowy newsletter dociera do prawie 1000 czytelników.
PRnews
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.