Agencja interaktywna HYPERmedia wygrała przetarg na obsługę Oracle Polska w zakresie promocji e-marketingowej firmy w roku 2003. HYPERmedia była jedną z ośmiu agencji, które wzięły udział w przetargu, rozstrzygniętym 18 kwietnia.
Tematem przeprowadzonego przez Oracle Polska przetargu była obsługa firmy w zakresie promocji e-marketingowej w roku finansowym 2003/2004. Zwycięska agencja będzie w tym okresie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji e-marketingowej dla Oracle Polska, przygotowywanie kreacji do kampanii promocyjnych, planowanie mediów, przeprowadzanie konkursów oraz wszelkich innych działań promocyjnych na rzecz Oracle Polska przeprowadzanych w Internecie.
Odbiorcami produktów Oracle jest ściśle określone grono specjalistów. Potencjalni klienci firmy to grupa niezwykle wymagająca i dobrze wyedukowana. W związku z tym, kluczowa staje się kwestia rzetelnej komunikacji. Skuteczność działań marketingowych uwarunkowana jest precyzyjnym profilowaniem przekazu do potencjalnych odbiorców oraz trafnością wyboru narzędzi i serwisów internetowych używanych do przeprowadzenia działań.
Wybór i dotarcie do grupy potencjalnych odbiorców technologii Oracle nie jest zadaniem prostym. Dlatego HYPERmedia wyznaczyła do obsługi Oracle Polska pracowników z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze firm z branży IT w projektach internetowych.
„HYPERmedia udowodniła największe zrozumienie potrzeb grupy docelowej, znajomości rynku, a także samego produktu – zaproponowany sposób promocji produktu wydał nam się najciekawszy. Myślę, że nie bez znaczenia było tu doświadczenie HYPERmedia we współpracy z firmami branży IT, co przełożyło się na jakość ich oferty.” – mówi Monika Bacia, odpowiedzialna za planowanie i przeprowadzanie kampanii produktowych w Oracle Polska. „Hypermedia złożyła również najbardziej efektywną cenowo ofertę obsługi Oracle” – dodaje Monika Bacia.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.