Agencja interaktywna HYPERmedia wygrała przetarg na obsługę Oracle Polska w zakresie promocji e-marketingowej firmy w roku 2003. HYPERmedia była jedną z ośmiu agencji, które wzięły udział w przetargu, rozstrzygniętym 18 kwietnia.
Tematem przeprowadzonego przez Oracle Polska przetargu była obsługa firmy w zakresie promocji e-marketingowej w roku finansowym 2003/2004. Zwycięska agencja będzie w tym okresie odpowiedzialna za współtworzenie strategii komunikacji e-marketingowej dla Oracle Polska, przygotowywanie kreacji do kampanii promocyjnych, planowanie mediów, przeprowadzanie konkursów oraz wszelkich innych działań promocyjnych na rzecz Oracle Polska przeprowadzanych w Internecie.
Odbiorcami produktów Oracle jest ściśle określone grono specjalistów. Potencjalni klienci firmy to grupa niezwykle wymagająca i dobrze wyedukowana. W związku z tym, kluczowa staje się kwestia rzetelnej komunikacji. Skuteczność działań marketingowych uwarunkowana jest precyzyjnym profilowaniem przekazu do potencjalnych odbiorców oraz trafnością wyboru narzędzi i serwisów internetowych używanych do przeprowadzenia działań.
Wybór i dotarcie do grupy potencjalnych odbiorców technologii Oracle nie jest zadaniem prostym. Dlatego HYPERmedia wyznaczyła do obsługi Oracle Polska pracowników z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze firm z branży IT w projektach internetowych.
„HYPERmedia udowodniła największe zrozumienie potrzeb grupy docelowej, znajomości rynku, a także samego produktu – zaproponowany sposób promocji produktu wydał nam się najciekawszy. Myślę, że nie bez znaczenia było tu doświadczenie HYPERmedia we współpracy z firmami branży IT, co przełożyło się na jakość ich oferty.” – mówi Monika Bacia, odpowiedzialna za planowanie i przeprowadzanie kampanii produktowych w Oracle Polska. „Hypermedia złożyła również najbardziej efektywną cenowo ofertę obsługi Oracle” – dodaje Monika Bacia.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.