Marka Okocim z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową. Wspiera ona powrót na ogólnopolski rynek tradycyjnego smaku piwa Okocim Premium Pils, zamkniętego w nowym, unikalnym opakowaniu z grawerką, które od wiosny tego roku jest znakiem rozpoznawczym całej rodziny marki Okocim. Kampanii towarzyszyć będzie nowa odsłona strony internetowej marki www.okocim.pl.
Spot reklamowy buduje nastrój jedynej w swoim rodzaju chwili przyjemności, relaksu i zwolnienia od codziennej gonitwy, która jest idealnym momentem do tego, by delektować się doskonałym smakiem Okocimia Premium Pils. Poprzez pokazanie bursztynowej barwy piwa, jego świetlistej, kremowej piany oraz nowego opakowania, którego unikalną grawerkę podkreśla tocząca się powoli po schłodzonej powierzchni kropla wody, spot stopniowo buduje atmosferę oczekiwania na szlachetny, sprawdzony smak piwa Okocim Premium Pils. Konkluzją spotu reklamowego jest hasło „Okocim? Z przyjemnością!”
„Okocim to marka z rodowodem, zasługująca na swoją szlachetną nową oprawę, podkreślającą jej korzenie i bogatą historię Browaru Okocim, w którym piwo to jest warzone. Dlatego istotnym elementem spotu reklamowego uczyniliśmy właśnie nowe opakowanie, nawiązujące do najlepszych tradycji browarniczych sygnowania butelek nazwą browaru, będące gwarancją szlachetnego i dopracowanego smaku Okocimia – ‘smaku przyjemnego spełnienia’…” – mówi Aldona Szczerba, Marketing Manager w Carlsberg Polska.
„Okocim to piwo stworzone z myślą o koneserach, ceniących przede wszystkim jakość i unikalność smaku piwa. Chcemy, by momenty spędzone przy Okocimiu były dla naszych konsumentów jedyną w swoim rodzaju męską przyjemnością i pozwoliły im na chwilę zwolnić tempo codziennej gonitwy i poczuć prawdziwy, wyważony, szlachetny smak tego piwa. Dlatego tę atmosferę relaksu i delektowania się chwilą staraliśmy się oddać poprzez nastrój spotu reklamowego” – dodaje Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager marki Okocim.
Spoty reklamowe Okocimia emitowane będą na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, takich jak m.in.: TVP1, TVN, Polsat, czy TVN24, oraz w kanałach tematycznych, m.in.: Canal+ Sport, TVN Turbo, National Geographic, Kino Polska. Autorem kreacji spotu telewizyjnego jest agencja Red8. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.
Kampanii towarzyszyć będzie nowa odsłona strony internetowej marki www.okocim.pl. Autorem serwisu www jest agencja interaktywna Byss.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.