Agencja K2 zaprojektowała layout oraz UX nowego serwisu Carrefour.pl, a także opracowała koncepcję migracji istniejących funkcjonalności. Na stronie można od dziś w szybki i wygodny sposób kupić produkty zarówno z oferty Carrefour, jak i jego sprawdzonych partnerów handlowych.
Zadaniem agencji było zaprojektowanie nowego serwisu (UX i grafika), który połączy dotychczasową ofertę sklepów stacjonarnych z ofertą e-commerce i zewnętrznych dostawców. Oferta sprzedaży produktów online jest oczywiście kluczowym elementem serwisu, jednak wsparcie sprzedaży w sklepach lokalnych był równie istotnym celem Carrefour i K2.
Carrefour Marketplace już jest jedną z największych platform e-commerce, a plany zakładają dalszy rozwój i ciągły wzrost liczby partnerów. Tworząc platformę, Carrefour nie tylko chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, oferując jak najszerszą gamę produktów dostępnych w jednym miejscu, ale również sprzedawcom, umożliwiając dotarcie do szerszej grupy odbiorców.
Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać wybrane nowe, zaawansowane technologicznie produkty.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.