TorturaCen.pl pracuje nad możliwością zwrotu rabatów dla klienta w formie prawdziwych pieniędzy. Usługa pozwoli w odczuwalny sposób obniżyć ceny oferowanych produktów i ma być dostępna jeszcze w tym roku. Rabat możne będzie także przekazać wskazanej organizacji charytatywnej.
Pierwsza w Polsce wyszukiwarka ofert z opcją „cashback”, czyli zwrotem części kwoty wydanej na zakupy chce wprowadzić możliwość odbioru rabatu w formie przelewu na konto klienta serwisu lub wpłaty na rzecz wskazanej organizacji charytatywnej. Do tej pory użytkownik gromadził bonusy w formie wirtualnych złotówek, które mógł przeznaczyć na kolejne zakupy. Nowa funkcjonalność bezpośrednio zmniejszy ostateczny koszt zakupionego produktu.
Idziemy tropem samej nazwy usługi, w końcu „cash” to „cash”. – tłumaczy z uśmiechem Marek Stodolak, Prezes TorturaCen.pl – Do tej pory nie było wątpliwości z drugim członem nazwy, dzięki nam do klienta zawsze wraca jakiś bonus ale zależało nam na usunięciu ograniczeń w formie tego zwrotu.
TorturaCen.pl jest wyszukiwarką produktów, dającą możliwość uzyskania zwrotu części wydanej kwoty – tzw. „cashbacku”. Usługa cashback jest atrakcyjną ofertą dla tych, którzy regularnie dokonują zakupów w sklepach internetowych. Kupujący wybiera spośród najatrakcyjniejszych internetowych ofert a dodatkowo serwis dzieli się z nim prowizją. Każdy klient tworzy na swój własny użytek konto – „wirtualny portfel” gdzie zapisywana jest historia zakupów i gromadzi się rabaty. Obecnie serwis współpracuje z ponad 800 sklepami, oferując blisko 3 mln produktów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.