TorturaCen.pl to do tej pory jedyna porównywarka cen, która zaproponowała swoim kontrahentom nowy model rozliczenia – CPA (cost per action). Pierwszy polski cashback, w odróżnieniu od innych tego typu serwisów działających w sieci, zarabia na prowizji od sprzedanych produktów, a nie na generowaniu ruchu na stronach sklepów internetowych.
Jest to rozliczenie od realnej sprzedaży – tłumaczy Marek Stodolak, Prezes TorturaCen.pl – sklep internetowy współpracujący z naszym serwisem nie płaci za tzw. kliknięcie jak ma to miejsce w tradycyjnym modelu CPC (cost per click) tylko za dokonaną transakcję. W przypadku stosowanego przez nas modelu chodzi o efekt, a nie o pustą reklamę – podkreśla Stodolak.
Rozwiązanie to przynosi realne korzyści nie tylko sklepom internetowym, ale także ich klientom. Sklepy zintegrowane z serwisem nie są zmuszone do uczestniczenia w agresywnej konkurencji cenowej, dzięki czemu informacja docierająca do klienta jest rzetelna. Właściciele serwisu TorturaCen.pl podkreślają, że zastosowanie modelu CPA wymaga od nich kontroli jakości oferty dostępnej za pośrednictwem pierwszego polskiego cashbacku. Handlowcy nie płacą nam za każde przekierowanie internauty na witrynę sklepu, naliczamy opłaty dopiero, gdy transakcja zostanie pozytywnie zakończona – mówi Stodolak – dlatego też w naszym interesie jest, aby klienci byli zadowoleni i dokonywali zakupów.
Przykładowa symulacja kosztów dla modelu CPC i CPA przedstawiona przez TorturaCen.pl:
Średnia kwota zamówienia w sklepie internetowym, w kategorii drobne AGD, wynosi 200 zł
W modelu CPC (cost per click):
• Średnia cena za „kliknięcie” w porównywarce cen lub przeglądarce to 0,15 zł
• Średnia liczba kliknięć, która przekłada się na sprzedaż wynosi 100
• Średni koszt pozyskania klienta z porównywarki cen lub przeglądarki wynosi 15 zł
• Średni procentowy koszt pozyskania klienta z porównywarki cen lub przeglądarki, w relacji do ceny produktu to 7,50 %
Model CPA (cost per action):
• Proponowany cashback dla kupującego w TorturaCen.pl: 3%
• Proponowana prowizja dla TorturaCen.pl: około 2%
• Koszt pozyskania klienta z TorturaCen.pl, w relacji do ceny produktu to 5 %
• Oszczędność modelu CPA w porównaniu do modelu CPC wynosi 2,50 %
Usługa cashback jest atrakcyjną ofertą dla tych, którzy regularnie dokonują zakupów w sklepach internetowych. Kupujący wydaje taką samą ilość pieniędzy jak do tej pory, natomiast serwis dzieli się z nim prowizją. Każdy klient tworzy na swój własny użytek konto – „wirtualny portfel”, gdzie zapisywana jest historia zakupów i gromadzi się wirtualne złotówki, którymi możemy płacić za prawdziwe towary. Obecnie serwis współpracuje z ponad 800 sklepami, oferując blisko 3 mln produktów.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.