Internetowa porównywarka cen Ceneo oraz firma stat24 nawiązały współpracę. Dzięki niej właściciele sklepów zamieszczających swoje oferty w Ceneo.pl będą mogli na preferencyjnych warunkach nabywać profesjonalne statystyki stat24.
Partnerstwo obu firm ma na celu promowanie skutecznych narzędzi badawczych, jako nieodłącznego elementu marketingu e-sklepów. Zdaniem Łukasza Zycha, Prezesa Ceneo: „Jeszcze do niedawna niedoceniana rola monitoringu witryn internetowych staje się dziś orężem w walce o zdobycie i utrzymanie zadowolonego klienta. Z myślą o tym nawiązaliśmy współpracę ze stat24.”
Dzięki kooperacji obu firm, właściciele współpracujących z Ceneo.pl sklepów internetowych mają możliwość wykupienia dowolnej wersji statystyk oferowanych przez strat24 z 30 proc. zniżką.
„Jestem głęboko przekonany, że kompleksowa wiedza o e-sklepie, ruchu, jaki jest na nim generowany oraz o tym, czego oczekują odwiedzające go osoby, ułatwi zarządzanie nim tak, aby w jak największym stopniu odpowiadał on potrzebom internetowych nabywców” – podsumowuje Jarosław Kownacki, Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju stat24.
Wszystkie osoby zainteresowane wspólną ofertą obu firm, mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy ekspertów i doradców technicznych stat24, którzy chętnie omówią możliwości poszczególnych statystyk oraz pomogą w dobraniu ich odpowiedniej wersji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.