Więcej informacji i mniej kliknięć. Tak w skrócie można podsumować wiosenne nowości, które dla swoich użytkowników wprowadziło Ceneo.pl.
Jeden z najpopularniejszych serwisów e-commerce w Polsce ten rok rozpoczął od rozwijania funkcji opinii o produktach oraz ułatwień przy wyborze dostawców. Użytkownicy czytając komentarz, dostają informację, po jakim czasie od zamówienia produkt został oceniony.
Każdego dnia klienci zostawiają w naszym serwisie setki tysięcy nowych Zaufanych Opinii o produktach i sklepach. Udostępniając nowe dane, zwiększyliśmy ich atrakcyjność. Klienci mogą bowiem jeszcze łatwiej ocenić, czy opinia jest dla nich przydatna – wyjaśnia Karolina Kowal, product owner w Ceneo.pl.
Posiadacze konta w serwisie Ceneo.pl, bez dodatkowych ruchów myszką, sprawdzą też, czy sklep wyśle do nich produkt za pomocą ulubionej firmy kurierskiej lub paczkomatu. Wystarczy wskazać taką metodę w swoich ustawieniach a później przy ofertach wypatrywać nowej czerwonej ikonki w kształcie paczki z sercem.
Serwis ułatwia też polowanie na okazje i odnajdowanie ulubionych produktów w sklepach. Znane wszystkim czerwone serduszko, za pomocą którego posiadacze kont na Ceneo.pl oznaczali ulubione produkty, jest już dostępne na wszystkich urządzeniach z dostępem do internetu.
Serwis zapowiedział, że jeszcze w tym roku pojawią się kolejne udogodnienia dla użytkowników.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!