Ceneo.pl odświeża szatę graficzną

Opublikowano: 4 października 2012. Kategoria: Rynek. Tagi:

Serwis Ceneo.pl zmienia swoją szatę graficzną. Nowa odsłona serwisu ma na celu wyróżnienie funkcji porównywarki w bardziej przystępny dla użytkownika sposób.

Od początku istnienia Ceneo.pl, podstawowa funkcja serwisu, czyli porównywanie cen produktów dostępnych w sklepach internetowych, została wzbogacona między innymi o system rekomendacji, listy zakupowe czy statusy dostępności towarów. Serwis udostępnił także aplikacje na smartfony, a ostatnio na iPada. Pod koniec 2011 r. wprowadzono również usługę „Kup na Ceneo”, umożliwiającą dokonywanie zakupów bezpośrednio na Ceneo.

Ceneo.pl odświeża szatę graficzną 1

Z początkiem października Ceneo.pl prezentuje swoją nową graficzną odsłonę. Zmiana layoutu ma na celu uporządkowanie i pokazanie nowych funkcji w bardziej przystępny i przejrzysty sposób. Celem przedsięwzięcia jest także, jak mówią przedstawiciele serwisu, ułatwienie użytkownikom dokonywania zakupów, chociażby poprzez prezentowanie większych zdjęć produktów, bardziej widocznej czcionki czy dostosowanie serwisu do różnych rozdzielczości ekranów. Nowością jest możliwość założenia konta użytkownika na Ceneo.pl jak i zalogowania się do niego poprzez konta na Allegro, Facebooku lub Google+.

Oddajemy w ręce naszych użytkowników nowe i lepsze Ceneo. Wraz z ze zmienionym wyglądem serwisu chcemy być bardziej dynamiczni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania. – powiedziała Joanna Bilińska, dyrektor sprzedaży, marketingu i wsparcia biznesu Ceneo.pl.

Mający ponad siedem lat serwis Ceneo.pl odwiedza miesięcznie ponad cztery mln unikalnych użytkowników, generując ponad 70 mln odsłon. Obecnie Ceneo ma w swojej ofercie ponad 12 mln ofert z blisko 5 tys. sklepów internetowych. Od 2007 roku Ceneo funkcjonuje w ramach Grupy Allegro.

Dawid ZarazińskiCeneo.pl odświeża szatę graficzną

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.