Ceneo.pl po liftingu

Opublikowano: 23 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Popularna porównywarka – Ceneo.pl – zdecydowała się na modernizację swojej szaty graficznej. Zmiany mają na celu przede wszystkim ułatwienie użytkownikom poruszania się w kategoriach zakupowych, a co za tym idzie uproszczą odnalezienie i porównanie produktów. Dodatkowo do dyspozycji osób korzystających z Ceneo oddana została nowa funkcja, jaką są podpowiedzi do wyszukiwarki.

Modyfikacje w layoucie nie są radykalne, w przeprowadzonej zmianie priorytetem było dodanie opcji, które wpłyną na lepszy komfort korzystania z Ceneo: „Nie tak dawno, bo w sierpniu 2009 zaprezentowaliśmy nową szatę graficzną naszego portalu. W ciągu tego roku Ceneo mocno się zmieniło. Pojawiły się nowe kategorie oraz narzędzia dla użytkowników – mówi Joanna Heine, Analityk Biznesowy w Ceneo.plwprowadzony obecnie lifting ma na celu uczynienie strony bardziej przejrzystej, a co za tym idzie przyjemniejszej w użytkowaniu. Zależy nam na tym, aby można było łatwo dotrzeć do poszukiwanego produktu czy kategorii” – dodaje.

Nowa wersja Ceneo ruszyła 22 lipca, najbardziej widocznymi i odczuwalnymi zmianami są nowy widok dla podkategorii na stronie głównej serwisu, a także opcja podpowiedzi w polu wyszukiwania.

Ceneo.pl

Hanna LaskowskaCeneo.pl po liftingu

Podziel się!

O autorze

hania