Popularna porównywarka – Ceneo.pl – zdecydowała się na modernizację swojej szaty graficznej. Zmiany mają na celu przede wszystkim ułatwienie użytkownikom poruszania się w kategoriach zakupowych, a co za tym idzie uproszczą odnalezienie i porównanie produktów. Dodatkowo do dyspozycji osób korzystających z Ceneo oddana została nowa funkcja, jaką są podpowiedzi do wyszukiwarki.
Modyfikacje w layoucie nie są radykalne, w przeprowadzonej zmianie priorytetem było dodanie opcji, które wpłyną na lepszy komfort korzystania z Ceneo: „Nie tak dawno, bo w sierpniu 2009 zaprezentowaliśmy nową szatę graficzną naszego portalu. W ciągu tego roku Ceneo mocno się zmieniło. Pojawiły się nowe kategorie oraz narzędzia dla użytkowników – mówi Joanna Heine, Analityk Biznesowy w Ceneo.pl – wprowadzony obecnie lifting ma na celu uczynienie strony bardziej przejrzystej, a co za tym idzie przyjemniejszej w użytkowaniu. Zależy nam na tym, aby można było łatwo dotrzeć do poszukiwanego produktu czy kategorii” – dodaje.
Nowa wersja Ceneo ruszyła 22 lipca, najbardziej widocznymi i odczuwalnymi zmianami są nowy widok dla podkategorii na stronie głównej serwisu, a także opcja podpowiedzi w polu wyszukiwania.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.