Po raz trzeci Ceneo.pl weźmie pod lupę sklepy internetowe i przygotuje ranking najlepiej ocenianych przez kupujących.
Ranking powstanie w oparciu o kilkaset tysięcy ankiet wypełnionych przez użytkowników serwisu w ramach Programu Zaufane Opinie. Jego wyniki zostaną zaprezentowane 28 lutego podczas gali we Wrocławiu.
Program Zaufane Opinie Ceneo.pl to system zbierania opinii o transakcjach w sklepach internetowych, który powstał w celu zwiększenia bezpieczeństwa zakupów online. Jego istota polega na tym, że komentarze i opinie o sklepach pochodzą od rzeczywistych klientów. W Programie uczestniczy ponad 4,5 tys. sklepów online.
Prezentując najlepsze, polskie sklepy internetowe, pragniemy wskazać, komu warto zaufać, w których sklepach warto kupować. Chcemy nagrodzić tych sprzedawców, którzy w najwyższym stopniu dbają o jakość obsługi klienta. Naszym celem jest także popularyzacja e-commerce i pokazanie, że kupowanie w sieci jest tak samo bezpieczne, jak tradycyjne formy zakupów – powiedziała Agnieszka Pająk z Ceneo.pl.
Sklepy ocenione i nagrodzone zostaną w 6 kategoriach tematycznych: Elektronika użytkowa, Motoryzacja, Multimedia, Styl życia, Świat komputerów i gier oraz Zdrowie i uroda. Ceneo.pl przygotuje także raport o zaufaniu i bezpieczeństwie w polskim e-commerce.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.