Serwis Ceneo.pl, już po raz trzeci, przygotował ranking najlepiej ocenianych i najbezpieczniejszych sklepów internetowych. Sklepy te, w ramach programu „Zaufane Opinie” uzyskały najlepsze oceny od kupujących.
Wraz z rankingiem sklepów został opublikowany raport „Bezpieczeństwo i zaufanie – filary polskiego e-commerce”. W raporcie zostały przedstawione wyniki badania przeprowadzonego w styczniu 2013 roku wśród osób kupujących w internecie, oraz wśród e-sklepów.
Z badań wynika, że atrakcyjna cena produktu to jeszcze nie wszystko, pomimo tego, że aż ponad 60 proc. badanych wskazało na nią jako na kluczowy czynnik przy wyborze sklepu przez klienta. Warto pamiętać, że bez dbałości o bezpieczeństwo i dobrą jakość obsługi klienta, nawet najniższa cena nie zagwarantuje sprzedawcom większej liczby kupujących. Kupując w sklepach internetowych należy oczywiście zwracać uwagę na opinie o sklepach i źródło tych komentarzy. W celu dostarczenia wiarygodnych i obiektywnych informacji w 2009 roku wprowadziliśmy system „Zaufane Opinie”. I to właśnie na podstawie ankiet wypełnionych przez kupujących powstał nasz ranking – powiedziała Joanna Bilińska, dyrektor sprzedaży i wsparcia biznesu.
Sklepy zostały podzielone na sześć kategorii, pierwsze miejsca przypadły sklepom:
- Elektronika użytkowa – Hurt.com.pl;
- Motoryzacja – AbcGps.pl;
- Multimedia – Weltbild.pl;
- Styl życia – ZooExpress.pl;
- Świat komputerów i gier –X-kom.pl;
- Zdrowie i uroda – Perfumeria.pl.
Pod uwagę zostały wzięte m.in. jakość obsługi klienta, ocena dostawy towaru czy procent kupujących polecających innym zakupy w danym sklepie. Ranking powstał na podstawie kilkuset tysięcy ankiet wysłanych do kupujących w ramach programu „Zaufane Opinie” od stycznia do grudnia 2012 roku.
Raport: „Bezpieczeństwo i Zaufanie – filary polskiego e-commerce”.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.