Codecademy to startup adresowany do programistów i osób zainteresowanych tą tematyką. W pierwszym dniu 2012 roku ogłosił on interesującą inicjatywę, po hasłem „Code Year”. Polega ona na uruchomieniu specjalnego programu szkoleniowego, w którym udział może wziąć w zasadzie każdy aspirujący programista.
W ciągu pierwszych 48 godzin od uruchomienia inicjatywy „Code Year” do programu zapisało się ponad 100 000 początkujących programistów, którzy chcą posiąść wiedzę o kodowaniu zgodnym z najnowszymi, światowymi standardami. Nie bez znaczenia jest to, że do programu „Code Year” bardzo łatwo jest się zapisać. Wystarczy założyć konto użytkownika w serwisie Codecademy, dzięki czemu co tydzień na swoją skrzynkę mailową będzie się otrzymywało lekcję programowania, przygotowaną przez profesjonalistów.
Jak się okazuje, istnieją setki osób, które chciałyby wziąć udział w e-learingu na temat programowania. Liczba użytkowników Codecademy, którzy już zarejestrowali w serwisie swoje konto i są gotowi do nauki, rośnie bardzo dynamicznie.
Współzałożyciel serwisu Zach Sims mówi, że wzrost ten jest spowodowany przede wszystkim dobrą promocją „Code Year”, za pośrednictwem serwisów społecznościowych, takich jak Twitter czy Facebook. Klikając w przycisk „Lubię to” na Facebooku, czy też „Tweet” na Twitterze użytkownik jest od razu przekierowany do formularza rejestracji w serwisie Codecademy. Po wprowadzeniu adresu email do formularza rejestracji, konto jest uruchamiane. Proces rejestracji jest więc bardzo prosty i trwa co najwyżej kilka sekund.
Najlepszym kanałem popularyzacji „Code Year” na Codecademy jest Twitter, który wygenerował już 33,59% ruchu na stronie. Nieco mniejsze osiągi zanotowano w przypadku Facebooka – 16,18%, czy też Google+ – 2,37%.
„Code Year” ma na celu wspieranie umiejętności programowania wśród wszystkich aspirujących programistów.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.