Ciąg dalszy przygód Integratora na www.ericsson.pl

Opublikowano: 20 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Kontynuując rozpoczętą w ubiegłym roku współpracę z firmą Ericsson Sp. z o. o. , agencja interaktywna OS3 multimedia przygotowała kolejną część komiksowych przygód pozaziemskiego Integratora. Postać ta na dobre zagościła na ericsson.pl. i wzbudza duże zainteresowanie wśród osób odwiedzających stronę. Ten nowatorski i niepowtarzalny projekt znalazł uznanie u setek miłośników sieci.

„Przedsięwzięcie związane z czteroczęściowym komiksem ma na celu zwrócenie uwagi internautów na nową usługę firmy Ericsson. Agencja OS3 pomogła nam w realizacji naszych zamierzeń prezentując temat w sposób nowoczesny i interaktywny.” powiedział Radosław Dutkowski, koordynator d/s mediów elektronicznych
w Ericsson Sp. z o.o.

„Wybór dotyczący wyglądu Integratora pozostawiony został internautom, dzięki czemu moduł ten zyskał już grono fanów, którzy wiernie śledzą losy kosmicznego przybysza, biorą udział w kreowaniu postaci, głosują na najpopularniejszą postać, a jednocześnie tworzą zintegrowaną grupę lojalnych odbiorców serwisu. Mam nadzieje, że udało nam się zrealizować założenie, jakim było danie internaucie możliwości bycia nie tylko odbiorcą, ale i twórcą tego modułu.” powiedział Tomasz Pruszczyński Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Pod koniec miesiąca na stronie www.ericsson.pl będzie można oglądać drugą część komiksu o przygodach sympatycznego Integratora, którego wygląd zewnętrzny, za pomocą specjalnego modułu, zostanie wykreowany przez internautów. Dostępna już część pierwsza komiksu, stanowi wprowadzenie do świata Integratora, który niespodziewanie zmienił się nie do poznania…

http://www.ericsson.pl

Sylwester KozakCiąg dalszy przygód Integratora na www.ericsson.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.