Cin&Cin – nowa marka w portfolio klientów HYPERmedia

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała strategię komunikacji marketingowej w Internecie marki Cin&Cin, jednej z najsilniejszych marek rynku winiarskiego, której właścicielem jest firma AMBRA S.A. Pierwsze efekty pracy agencji można już oglądać w sieci pod adresem cincin.pl.

Marcin Andrzejczyk, brand manager marek Cin&Cin, Piccolo, Dorato – 'HYPERmedia przedstawiła koncepcję, która najlepiej spełniała nasze założenia, czyli budowanie prawdziwych relacji z kobietami. Chcieliśmy, aby konsumpcja produktów Cin&Cin związana była z konkretnymi sytuacjami, które są częścią życia towarzyskiego kobiet i ich partnerów. Ma to kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju marki.’

Wyzwaniem postawionym przed HYPERmedia było stworzenie strategii komunikacji marki, która pozwoliłaby na nawiązanie i utrzymanie emocjonalnej więzi z użytkownikami. Przekaz marketingowy skierowany jest do młodych kobiet, które prowadzą aktywne życie towarzysko – kulturalne. 'Żeby poznać zawartość serwisu Cin&Cin internautki muszą najpierw zajrzeć w głąb siebie. Dopiero po określeniu swojego temperamentu wybierają podstrony, które kolejno odpowiadają charakterem cechom produktów marki Cin&Cin. Nasza koncepcja zakłada, że to emocje i doświadczenie warunkują chęć kontaktu z marką.’ – mówi Edyta Żółtańska, project manager agencji HYPERmedia, odpowiedzialna za obsługę marki Cin&Cin.

http://www.cincin.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top