Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała strategię komunikacji marketingowej w Internecie marki Cin&Cin, jednej z najsilniejszych marek rynku winiarskiego, której właścicielem jest firma AMBRA S.A. Pierwsze efekty pracy agencji można już oglądać w sieci pod adresem cincin.pl.
Marcin Andrzejczyk, brand manager marek Cin&Cin, Piccolo, Dorato – 'HYPERmedia przedstawiła koncepcję, która najlepiej spełniała nasze założenia, czyli budowanie prawdziwych relacji z kobietami. Chcieliśmy, aby konsumpcja produktów Cin&Cin związana była z konkretnymi sytuacjami, które są częścią życia towarzyskiego kobiet i ich partnerów. Ma to kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju marki.’
Wyzwaniem postawionym przed HYPERmedia było stworzenie strategii komunikacji marki, która pozwoliłaby na nawiązanie i utrzymanie emocjonalnej więzi z użytkownikami. Przekaz marketingowy skierowany jest do młodych kobiet, które prowadzą aktywne życie towarzysko – kulturalne. 'Żeby poznać zawartość serwisu Cin&Cin internautki muszą najpierw zajrzeć w głąb siebie. Dopiero po określeniu swojego temperamentu wybierają podstrony, które kolejno odpowiadają charakterem cechom produktów marki Cin&Cin. Nasza koncepcja zakłada, że to emocje i doświadczenie warunkują chęć kontaktu z marką.’ – mówi Edyta Żółtańska, project manager agencji HYPERmedia, odpowiedzialna za obsługę marki Cin&Cin.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.