Klienci portalu Cinkciarz.pl mogą kupować już nie tylko waluty. Polski fintech zwiększa asortyment, oferując doładowania, kody i karty podarunkowe do gier, programów, muzyki, filmów i książek.
Uruchomiony w 2019 roku Cinkciarz.pl to sklep zapewniający klientom dostęp do różnorodnej rozrywki. Można w nim kupić wiele produktów cyfrowych, opłacając zamówienie jedną z wielu dostępnych metod płatności, a także walut.
Gry, muzyka, audiobooki, e-booki, VOD, karty podarunkowe są dostępne pod adresem: estore.cinkciarz.pl. Użytkownicy znajdą tam m.in. kody aktywacyjne czy doładowania do gier i popularnych platform, takich jak: PlayStation, Xbox, Nintendo i ich subskrypcji premium, a także kody dostępu do pakietów MS Office czy programów antywirusowych. Można również kupić dostęp do Spotify Premium, CDA Premium i Empik Go oraz karty podarunkowe do Empiku i Allegro.
Sklep jest w pełni zintegrowany z autorskim systemem płatności fintechu – Cinkciarz Pay. Dzięki temu klienci mogą opłacić zamówienie w dowolnej z 28 walut, korzystając z wielu wygodnych metod płatności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.