Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis internetowy ECCO Receptor. Ma on promować sportową kolekcję butów duńskiej firmy ECCO.
Strona www.ecco.com.pl/receptor jest podróżą przez krainy ECCO, opartą o unikalny sposób nawigacji i ruchome krajobrazy prezentujące kolekcję sportową ECCO, technologię ECCO Receptor i jej zastosowanie w obuwiu ECCO. Głównym wyzwaniem było stworzenie serwisu pokazującego różnorodność najnowszej kolekcji obuwia, jego sportową dynamikę i charakter marki. Użytkownik, przechodząc pomiędzy kolejnymi sceneriami, staje się uczestnikiem ekstremalnej wyprawy, dzięki czemu może poznać mocne strony wybranych modeli obuwia.
Jednym z elementów serwisu jest interaktywna gra dająca możliwość zweryfikowania swojej wiedzy na temat sportowej kolekcji ECCO Performance i technologii ECCO Receptor oraz wygrania nagród. Kampania reklamowa w internecie, oparta na głównych polskich portalach i komunikatorach jest ściśle powiązana z działaniami offline, m.in. ECCO Labiryntem, który pojawi się 23 maja w kolejnym już miejscu – w Galerii Mokotów w Warszawie. Labirynt szykuje się również na podbój innych miast.
“Wyjątkowa kreacja i kampania cieszy się niesamowitą popularnością wśród internautów. ECCO wciąż lubi zaskakiwać i przełamywać bariery. Staramy się być zawsze o jeden krok do przodu czego dowodem jest również ten portal i kampania – mówi Maciej Wyrwas – Marketing & PR Coordinator ECCO Shoes Poland”.
Wpisy promowane
- Jakie istnieją metody wyceny przedsiębiorstw?Wycena firmy to niełatwe zadanie. Jest to zawsze praca, która wymaga dokładnego przyjrzenia się nie tylko wynikom finansowym przedsiębiorstwa, jego ...
- Ubezpieczenie mieszkania od zalania na UrsynowieNajczęstszym zagrożeniem jest zalanie dobytku na skutek usterki, z winy sąsiada lub zaniedbania zarządcy nieruchomości.
Wydarzenia
Mobile Trends Conference
04.03.2021 - 05.03.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.