Agencja interaktywna Click5 stworzyła serwis internetowy ECCO Receptor. Ma on promować sportową kolekcję butów duńskiej firmy ECCO.
Strona www.ecco.com.pl/receptor jest podróżą przez krainy ECCO, opartą o unikalny sposób nawigacji i ruchome krajobrazy prezentujące kolekcję sportową ECCO, technologię ECCO Receptor i jej zastosowanie w obuwiu ECCO. Głównym wyzwaniem było stworzenie serwisu pokazującego różnorodność najnowszej kolekcji obuwia, jego sportową dynamikę i charakter marki. Użytkownik, przechodząc pomiędzy kolejnymi sceneriami, staje się uczestnikiem ekstremalnej wyprawy, dzięki czemu może poznać mocne strony wybranych modeli obuwia.
Jednym z elementów serwisu jest interaktywna gra dająca możliwość zweryfikowania swojej wiedzy na temat sportowej kolekcji ECCO Performance i technologii ECCO Receptor oraz wygrania nagród. Kampania reklamowa w internecie, oparta na głównych polskich portalach i komunikatorach jest ściśle powiązana z działaniami offline, m.in. ECCO Labiryntem, który pojawi się 23 maja w kolejnym już miejscu – w Galerii Mokotów w Warszawie. Labirynt szykuje się również na podbój innych miast.
„Wyjątkowa kreacja i kampania cieszy się niesamowitą popularnością wśród internautów. ECCO wciąż lubi zaskakiwać i przełamywać bariery. Staramy się być zawsze o jeden krok do przodu czego dowodem jest również ten portal i kampania – mówi Maciej Wyrwas – Marketing & PR Coordinator ECCO Shoes Poland”.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.