Firma ClickAd – specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii internetowych – otworzyła swój oddział w Kijowie na Ukrainie. Jest to kolejny, po pozyskaniu zagranicznego inwestora, krok w realizacji nowej strategii rozwoju firmy, która zakłada ekspansję na kraje wschodnie oraz umacnianie pozycji na polskim rynku reklamy internetowej.
ClickAd poza planowaniem i zakupem mediów internetowych oferuje swoim klientom kompleksową obsługę w zakresie e-marketingu, włączając w to także przygotowanie kreacji, marketing wyszukiwarek internetowych czy pomoc w doborze optymalnych narzędzi marketingowych. Firma jako jedna z niewielu w Polsce przeprowadza ocenę efektywności kampanii reklamowych pod kątem zwrotu nakładów na reklamę – Return On Investment, czyli ROI.
W kijowskim oddziale pracuje obecnie pięć osób, których zadaniem jest budowa sieci reklamowej na Ukrainie. Kolejnym krokiem będzie utworzenie firmy specjalizującej się w kreacji kampanii reklamowych. Budowa mocnej pozycji na Ukrainie ma pomóc ClickAdowi w ekspansji na pozostałe rynki regionu.
„Rynek reklamy internetowej na Ukrainie dopiero powstaje i jego wartość można szacować na około dwa miliony dolarów. To niewiele w porównaniu z rynkiem polskim, ale ta sytuacja będzie się bardzo szybko zmieniać. To po prostu nieuniknione. Rozpoczynając działanie na tak młodym rynku mamy dwa cele. Po pierwsze, chcemy w przyszłości odegrać na Ukrainie rolę zdecydowanego lidera w branży reklamy internetowej. Po drugie, dzięki tej inwestycji będzie łatwiej podbijać pozostałe rynki wschodnie.” – powiedział Maciej Krajewski, członek zarządu ClickAd, który koordynował powstawanie ukraińskiej filii.
Rozpoczęcie działań biznesowych poza Polską jest elementem realizowanej przez firmę strategii rozwoju. Kilka miesięcy wcześniej ClickAd pozyskał zagranicznego inwestora finansowego. Dynamicznie zwiększa się ilość realizowanych przez firmę projektów reklamowych, a także rośnie liczba jej pracowników.
Osobą odpowiedzialną za ekspansję ClickAdu na rynki wschodnie będzie Adam Dyba, który od 1 czerwca pełni w firmie funkcję dyrektora do spraw rozwoju. Adam Dyba wcześniej był wieloletnim prezesem i twórcą sukcesu rynkowego firmy IDMnet, najstarszej i jednej z największych polskich sieci reklamy internetowej.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.