Firma Sanitec Koło, będąca częścią Grupy Sanitec, największego w Europie producenta ceramiki łazienkowej, rozpoczyna internetową kampanię reklamową na Ukrainie. Jest to pierwsza akcja promocyjna tej firmy na wschodnim rynku wykorzystująca Internet jako medium reklamowe. Kampanię w całości obsługuje ukraińska filia firmy ClickAd.
Kampania reklamowa koncentrująca się na promocji wanny Magnum rozpocznie się 4 września 2006 i potrwa dwa tygodnie. Akcja obejmie swym zasięgiem wybrane witryny internetowe, wśród których znajdą się m.in. branżowe serwisy dla architektów i projektantów wnętrz, a także strony skierowane do internautów o wyższych dochodach. W ramach kampanii przygotowano dwie formy kreacji: billboard i expand billboard (po najechaniu kursorem reklama rozwija się i zwiększa swoją powierzchnię). Kreacje będą kierowały internautów na zaprojektowaną na potrzeby kampanii stronę, tzw. landing page http://www.kolo.ua/info. Przygotowanie kreacji i dostosowanie jej do specyfiki lokalnego rynku jest dziełem firmy ClickAd UA, ukraińskiej filii ClickAd Polska. Oddziałowi w Kijowie powierzono także planowanie i zakup mediów kampanii.
„To niezwykle ekscytujące wydarzenie, ponieważ mamy do czynienia z podwójnym debiutem. Jest to pierwsza kampania internetowa na Ukrainie firmy Sanitec i pierwsza tak duża akcja przygotowana przez naszą filię w Kijowie. Mam nadzieję, że będzie to dobry początek udanej i długiej współpracy.” – powiedział Adam Dyba, Business Development Director ClickAd.
Emisja reklam rozpoczyna się 4 września, w dniu w którym Sanitec Koło otwiera nową fabrykę wanien na Ukrainie. Nowy zakład powstał w mieście Dymer, pod Kijowem.
„Jest to pierwsza nasza duża akcja reklamowa w Internecie, jaką przygotowaliśmy dla naszych ukraińskich klientów. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą ClickAd, która kompleksowo przygotowała całą kampanie. Nie bez znaczenia była doskonała komunikacja polskiego zespołu ClickAd z oddziałem w Kijowie, który doskonale dopasował założenia kampanii do specyfiki rynku ukraińskiego.” – powiedział Tomasz Bołcun, specjalista ds. komunikacji internetowej z Sanitec Koło.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.