Firma ClickAd poszerzyła swoją ofertę o pozycjonowanie stron internetowych. Odpowiedzialnym za nową usługę w portfelu firmy jest Adam Wencław, który dołączył do zespołu ClickAd w marcu tego roku.
ClickAd jest agencją specjalizującą się w kompleksowej obsłudze działań reklamowych w internecie. Poszerzenie oferty o pozycjonowanie stron ma zapewnić jeszcze lepszą i pełniejszą obsługę klientów firmy. Początkowo dział będzie zapewniał wsparcie i doradztwo z zakresu SEO dla dotychczasowych klientów oraz w ramach prowadzonych przez ClickAd kampanii. Większa aktywność w zakresie sprzedaży usługi dla nowych klientów przewidziana jest w kolejnym etapie rozwoju działu SEO.
Za nową usługę wraz z jej rozwojem odpowiada Adam Wencław, który dołączył do firmy w marcu tego roku jako SEO Project Manager. Adam Wencław do ClickAdu przeszedł z firmy Direct Traffic, która zajmuje się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Pełnił tam podobną funkcję i odpowiadał za prowadzone przez firmę projekty w zakresie pozycjonowania.
Stworzenie nowego działu ma na celu podkreślenie kompleksowości usług świadczonych przez nas w zakresie zintegrowanego marketingu online. Odzwierciedla także zapotrzebowanie naszych Klientów i ich oczekiwania w tym obszarze. – powiedział Robert Olszewski, Internet Advertising Supervisor w firmie ClickAd.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.