Prezesem zarządu ClickAd odpowiedzialnym za dalszy rozwój firmy został Maciej Teliszewski, menedżer o wieloletnim doświadczeniu w branży.
Objęcie stanowiska prezesa zarządu przez Macieja Teliszewskiego to kolejny etap działań wdrążających nową strategię biznesową spółki. Intensywne prace nad jej wprowadzeniem trwają już od połowy ub.r. i zostały zapoczątkowane jeszcze przez poprzednie władze firmy przy aktywnym udziale członków Rady Nadzorczej. Od tamtego czasu zespół ClickAdu zasiliło kilku uznanych specjalistów w dziedzinie reklamy i marketingu internetowego.
Nowy prezes odpowiedzialny będzie za rozwój firmy, w szczególności wdrożenie innowacyjnych produktów i usług z zakresu performance marketingu, marketingu wyszukiwarek oraz budowę silnego działu Client Service. Zmiany te mają na celu zaoferowanie klientom szerokiej palety nowych i efektywnych rozwiązań z zakresu marketingu i reklamy online oraz umocnienie pozycji ClickAd na rynku.
ClickAd to prawdziwy pionier polskiej branży internetowej. Dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz rozbudowanemu know-how firmie udało się rozwinąć szereg unikatowych narzędzi i technologii, pozwalających na realizację najbardziej wymagających i innowacyjnych kampanii. Jestem przekonany, że te cechy, w połączeniu z nową strategią operacyjną, pozwolą nam w najbliższym czasie osiągnąć czołowe miejsce na rynku usług internetowych. Jednocześnie chciałbym złożyć podziękowania dotychczasowym członkom zarządu – Arturowi Racickiemu i Rafałowi Michalczykowi – za podjęcie dużego wyzwania, jakim była restrukturyzacja i przeprowadzenie koniecznych zmian w spółce, oraz zaangażowanie w odbudowę zaufania do marki. – mówi Maciej Teliszewski.
Maciej Teliszewski związany jest z branżą marketingu i reklamy od 11 lat. Pracował między innymi dla Eurozet, RRM, CR Media Consulting SA oraz Internet Group SA. Z CR Media Consulting SA związany był przez 7 lat, gdzie ostatnio pełnił funkcję dyrektora zarządzającego oraz pełnomocnika Zarządu Internet Group SA ds. sprzedaży.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.