Serwis Kobieta.wp.pl nieustannie wzbogaca swoją zawartość. Autorskie artykuły, „damskie” blogi, felietony znanych i lubianych, fora dyskusyjne, galerie użytkowników oraz nowa rubryka towarzyska „Na językach” – Wirtualna Polska o kobietach i dla kobiet.
Internetowy serwis Kobieta Wirtualnej Polski notuje rekordy oglądalności. Uruchomiony w kwietniu 2006 roku, już w maju zanotował ponad 13 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius, maj 2006) , stając się najczęściej odwiedzaną witryną o tej tematyce wśród polskich portali. Pierwsze tygodnie sierpnia przyniosły Kobiecie ponad 18 milionów odsłon (dane na podstawie gemiusTraffic, sierpień 2006).
„Staramy się tworzyć serwis optymalny – mówi Joanna Ruczyńska, Kierownik Grupy Styl Życia w Wirtualnej Polsce – większość publikowanych w nim materiałów ma charakter autorski, co odróżnia naszą witrynę od innych serwisów kierowanych do pań. Redakcja Kobiety, jako jedyna, prowadzi na przykład specjalnego tematycznego bloga, swoisty pamiętnik z życia serwisu. Dziennikarki WP komentują tu najpoczytniejsze artykuły, zamieszczają najciekawsze opinie internautek, zjawiają nowości, pytają o pomysły na uatrakcyjnienie witryny. Systematycznie uzupełniamy ją o treści, które najbardziej interesują panie i to w różnym wieku.”
Na przestrzeni kilku miesięcy w Kobiecie wprowadzono szereg innowacji. Do grona współpracujących z serwisem specjalistów dołączyli dietetycy, ortodonci, kosmetolog, projektant wnętrz oraz stylista (od początku funkcjonowania witryny Internautki mogą korzystać z porad psychologa i seksuologa). Felietonistą WP, obok Tomasza Kammela, została Małgorzata Kożuchowska. Większość działów serwisu zaopatrzono w fora, na których panie aktywnie wymieniają się doświadczeniami, opiniami, dyskutują o rodzinie, urodzie, ale też seksie, samochodach i przepisach kulinarnych.
„Serwis jest współtworzony przez użytkowniczki – opowiada Ruczyńska – To one dodają do witryny prywatne galerie zdjęć, wprowadzają przepisy kulinarne, zakładają sieciowe blogi, komentują napisane przez nas artykuły. Dzięki kobietom serwis WP wciąż zmienia swój kształt.”
Redakcja bacznym okiem śledzi świat show biznesu i ostrym piórem komentuje wszystkie wydarzenia. Uruchomiona właśnie nowa rubryka towarzyska „Na językach” (sekcja „Znani i lubiani”) nie ogranicza się jedynie do typowych informacji „plotkarskich”, prezentując obszerne materiały zdjęciowo-tekstowe. Wkrótce witrynę uzupełnią dodatkowe działy poświęcone modzie i urodzie.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.