W dniach 5.-16. listopada, Comarch SA – producent zintegrowanego systemu do zarządzania CDN OPT!MA, organizuje cykl bezpłatnych konferencji pod hasłem: „Mała firma potrzebuje tego samego co duża, ale szybciej, lepiej, taniej”.
Przybywa nowych firm na polskim rynku – w pierwszym półroczu 2007 powstało ich blisko 150 tys. (dane GUS). Uwzględniając dynamikę pierwszego półrocza 2006 i 2007, realnie odnotowano wzrost o przeszło 10 tys., co dało sumę łączną 3,646 mln firm działających na polskim rynku. W większości są to małe i średnie firmy, tworzące sektor MSP.
Czy można jasno określić zasady podziału tych przedsiębiorstw? Co oznacza termin „mała” firma? Czy należy brać pod uwagę liczbę zatrudnionych osób, czy może obroty? „My, jako lider wśród polskich producentów oprogramowania do zarządzania firmą, postrzegamy znaczenie tego terminu w zupełnie innych kategoriach. Dla nas mała firma to duże przedsiębiorstwo, które dopiero rozpoczyna swoją działalność. Co to oznacza? Otóż taki biznes może być równie skomplikowany jak wielkiej korporacji zatrudniającej setki osób i mającej wielomilionowe obroty. Wychodząc z takiego założenia, chcemy zaprezentować nasz innowacyjny system do zarządzania firmą – CDN OPT!MA, uhonorowany godłem Teraz Polska.” – mówi Joanna Reich, Product Manager CDN OPT!MA
W dniach 6.-16. listopada odbędzie się cykl bezpłatnych konferencji pod tytułem „Mała firma potrzebuje tego samego co duża, ale szybciej, lepiej, taniej”. Spotkania odbędą się w Olsztynie, Koszalinie, Siedlcach, Opolu, Częstochowie, Łodzi, Zamościu, Rzeszowie i Krakowie.
„Co charakteryzuje naszą firmę i nasze rozwiązania? Po pierwsze, ponad 50.000 zadowolonych Klientów i sieć ponad 900 Partnerów Comarch w całej Polsce, co daje gwarancję stabilności, jakości i wydajności produkowanego oprogramowania. Zgodność z przepisami systemu CDN OPT!MA poświadcza rekomendacja Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, które również uczą w oparciu o CDN OPT!MA, zagadnień rachunkowości informatycznej. Od przeszło 16 lat zajmujemy się tworzeniem rozwiązań wspierających zarządzanie firmą. Dzięki zdobytemu przez ten czas doświadczeniu jesteśmy obecnie jedynym polskim producentem eksportującym własne systemy na rynki międzynarodowe (USA, Niemcy czy Ukraina).” – dodaje Joanna Reich
To co ma wyróżnić system CDN OPT!MA to integracja i kompletność tego rozwiązania. System ten wspiera pracę nie tylko działu księgowości, działu płacowego czy też handlowego. Wsparcie różnych modeli sprzedaży, w tym sprzedaży przez Internet – CDN e-Sklep, proces pozyskania Klienta (moduł CRM, przyjmowanie zamówień, pisanie ofert), działalność firm prowadzących usługi serwisowe i naprawy gwarancyjne – Serwis, przeszło 200 standardowych analiz i przyjazne narzędzia raportujące. Innowacja – Wykorzystuje maksymalnie możliwości Internetu: obsługa e-deklaracji, daje małej firmie możliwość współpracy z systemami homebankingowymi (eksport i import przelewów bankowych), zaczytywanie wskaźników, elektroniczną wymianę dokumentow z kontrahentem czy też z biurem rachunkowym. Wszelkim procesom towarzyszy zarządzanie obiegiem dokumentów, co wspiera organizację pracy każdej firmy. Dodatkowo system współpracuje z szeregiem urządzeń peryferyjnych – czytniki kodów kreskowych, kolektory danych, drukarki i kasy fiskalne, panele dotykowe itd. Systemy CDN działają także w modelu usługowym online.
Dla wszystkich uczestników konferencji organizatorzy przewidzieli 10%-owy rabat na zakup oprogramowania CDN OPT!MA, ważny do końca 2007 roku.
Szczegółowy terminarz konferencji, agenda oraz sposób rejestracji dostępny jest na specjalnej dedykowanej stronie: www.systemerpdlamalychfirm.comarch.pl
zobacz też: Premiera: Nowa CDN OPT!MA v. 13.0
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.